Aš pasimetusiai stebėjau kaip jis bučiavo mane. Kriso nebuvo savaite..o dabar jis čia. Kaip viskas greitai. Kaip velniškai man dabar malonu bebūtu, niekada nenorėjau, kad tai atsitiktu..lauke.
Iš vis kaip jis drįsta ateiti pas mane tada kai jis užsinori bei daryti tai su manim?!
Aš silpnai pastūmiau jį, bet jis net nepastebėjo. Velnias. Nekenčiu kada jis taip bučiuoja. Tokiais momentais aš negaliu duoti jam per snukį.[Krisas☝️]
Prie mūsų privažiavo kažkoks automobilis. Krisas staiga pakėlė žvilgsnį į mane, po ko nenorėdamas pakėlė mane nuo žolės, atidarė nepažįstamos mašinos dureles, atsargiai pasodino mane į galinę sedinę bei atsisėdo pats. Mašina pradėjo važiuoti.
-Kas čia dabar buvo?-pakėliau antakį. Krisas neatsakė.
-Vairuotojo jau neatpažįsti?-pažiūrėjo į mane vaikinas sėdintis už vairo.-dabar tave Ren'u sunku pavadinti.
-Seba?-nepatikėjau, bet už minutės jau šypsojausi.-Ką jūs..2..kaip..kam?! Kieno čia mašina?
-Mes atvažiavom vakar.-atsakė blondinas.
-Aš atvažiavau pas tave.-nusišypsojo Krisas.
-Ri..timtai?-nervingai nusijuokiau.-stop, o tu ką čia veiki?-kreipiausi į Sebastiana.
-Reikia išaiškinti viena problemą.-tyliai pasakė, lyg nenorėdamas to atsakynėti.
-Jo žydroji meilė dabar gyvena kitame mieste netoliese.
-Ble, o tavęs neklausė.-suurzgė Sebis, o Krisui atrodo patiko erzinti jį. Keista pas juos draugystė.
-Jūs turite omenyje Adoma? Kokio velnio jis ne koledže?
Man papasakojo apie Mark bei ką jis pridarė. Tiek daug sužinojau per valandą, net negalėjau patikėti. Ramino tik tai, jog Krisas šalia.-Kur mes važiuojam?-pagaliau paklausiau.-Jau atvažiavom.
Krisas atidarė dureles išlipdamas, o tada ištiesdamas man ranką.
-Tu išvažiuoji?-paklausiau pas Seba per langelį.
-Man reikia pasiimti pabėgusi pediką. Jis rašo, kad prie jo lenda merginos ir jis eina iš proto. Net jeigu norėsiu pasilikti su jumis, Krisas išvarys mane.
-Teisingai mąstai. Nesudaužyk mašinos, nes tada aš sudaužysiu tave.
-Aš irgi tave myliu.-mirktelėjo akimi Seba uždarydamas langelį.-žiūrkė.
-Aš viską girdėjau, pidare.-Krisas parodė jam fuck'a.
Jis papypsėjo mums bei išvažiavo.
-Einam.-Krisas griebė man už rankos nusivesdamas į kažkokį pastatą. Tiesiog ėjau paskui.
-Viešbutis?
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...