Ir koledžas mus suartino

1.4K 77 2
                                    

~Praėjus 2 savaitėm~

Pasiėmiau Macbook nuo spintelės bei kritau į Kriso lovą. Paskutiniu metu man atrodo, jog jo lova daug minkštesnė negu mano.
Nieko išskyrus mane kambaryje nebuvo. Vaikinai nuėjo treniruotis.
Ramiai atsidariau nešiojamą kopiuterį ir užėjau į savo "Instagram" puslapį, kur užsiregistravau nesenai. O jeigu tiksliau, tai mane užregistravo draugės iš mokyklos, kad siūsčiau joms kaimynų foto kai jie miega. Iš pradžių aš žinoma nesutikau, bet poto pagalvojau, kad nieko blogo tame nėra, jeigu aš juos pafotkinsiu. Per savaitę susirinko labai dau žmonių norinčiu sužinoti kas vyksta vyriškam koledže. Na daugiausia iš jų buvo merginos. Draugai suprato, kad aš juos filmuoju ne šiaip sau, bet jiems nusispjauti bei jie leidžia man daryti ką noriu. Kadangi manęs mokslai nedomina, man belieka pusę dienos siutinti vaikinus bei siūsti jų nuotraukas.
Tuo metu kažkas pasibeldė į duris ir iš karto užėjo.

-Labas.-pavargusiai pasisveikino Noah užeidamas į vonią. Nusiprausė bei prisisėdo šalia ištiesdamas man šokoladą.

-Ačiū, kodėl ne sporto salėje?-susiraukiau atidarydama pokelį.

-Pavargau. Mes nuo 7 ryto ten.-ištarė draugas žvelgdamas į kompiuterio ekraną.-nu ir kaip reikalai, fotografe?

-Jūsų nuotraukos visiems patinka, nieko naujo. Kaip galvoji, gal iš manęs tikrai išeis fotografas? Supratau, jog nežinau kuom noriu būti ateityje..

Taip.-nusišypsojo draugas.-bet aš išivaizduoju tave kaip aktore..tu juk gali tapti kitu žmogumi. Tau tai lengvai išeinai. Iš tiesų aš pirmas sužinojau, jog tu mergina.

-Yuhu. Už tai aš tave taip myliu.-nusijuokiau ir stipriai apkabinau draugą.

Noah nusišypsojo atgal bei man nepastebint atlaužė šokoladą įsidėdamas sau į burną.
-Tau atėjo pranešimas.-staiga pasakė jis pažvelgdamas į Macbook.

Pranešimas buvo parašytas angliškai ir kadangi mes su Noah galėjom suprasti tik pirmą žodį, teko persivesti per google translate.

"KaiGar217: Labas! Tavo blogas bei Instagram'as man patinka. Aš taip supratau tu mokaisi vyriškame koledže?"

Pažiūrėjau į Noah, po ko vėl į ekraną. Man daug kas rašė, bet beveik visi buvo iš mano šalies.

-Me: Taip. Iš kur tu?

Jis ilgai neatsakinėjo, o kai atrašė aš neperskaičiau ką, nes į kambarį užėjo pavargę kaambariokai. Uždariau kompiuterį padėdama į šoną.

-Labas.-nusišypsojau jiems.

-Labas.-Krisas priėjo, pasilenkė ir pabučiavo mane.

-Aš pirmas į dušą.-pasakė Seba užsidarydamas vonioje.

-Žmones, turit pinigų grynais?-paklausė Danielius persirengdamas švarią maikę.

-Kam?

-Į ligoninę. Alex nori kažkokią knygą apie kažkokius kalnus.

-Ehm..tu apie "Vėtrų kalnus"?-pakėlė antakius Noah.

-Į tašką. Ji kainuoja beveik 10€, o visi mano kišenpinigiai kažkur dingo.

-Įdomu kur?-nusijuokėm.

Danielius daugiausiai išleidžia savo pinigus visokiom nesąmonėm. Nesenai jis už 80€ nusipirko kačiuką pas benamį. Šitas gyvūnėlis taip patiko Kvailintuvui, jog mes padovanojom jį jam. Dabar visas 1 aukštas smirda katinu. O kai ant dienų buvo mano gimtadienis ir man suėjo 17 metų, jis padovanojo man paprastą gėlę su vaza už 150€, o kai sudaužiau, nupirko dar vieną.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now