Ryte lygiai 7 valandą mus prižadindamas kažkoks vyras liepė apsirengti ir eiti į pamokas.
Aš kažką sumurmėdama kritau veidu atgal į pagalvę. Visą naktį nemiegojau. Krisas atimdavo ir slėpdavo paklodę nuo manęs arba blondinas numesdavo nuo lovos. Beje sužinojau, kad blondino vardas yra Sebastianas. Bet Krisas vadina jį Sebu.
Nusprendžiau, jog nuo šiandien ignoruosiu juos, galbūt atstos. Bet nesuspėjau atidaryti normaliai akių kaip ant manęs staiga išpylė stiklinę kolos. Aš šokau iš lovos ir piktai pažiūrėjau į Krisa, kuris davė penkis Sebastianui.
-Debilai!-užrėkdama spjoviau vaikinui į veidą. Net pati nesupratau kodėl taip pdariau. Greitai nubėgau į vonią bei užsidariau. Į duris daužė 2 vaikinai, atidaryti nebuvau pasiruošusi todėl nusiprausiau veidą. Ačiū dievui plaukų jie neapipylė.-Tu sumokėsi už tai!-staiga išgirdau rėksmus už durų.
-Aha, pirma pabandyk pasiekti mane. Dėja koks tu apgailėtinas..
-Tik išeik,aš tau burną sudraskysiu.-grasino man.
Kai jie išėjo, persirengiau mokyklinę formą, kurią mums padėjo į spintą. Ji susidėjo iš juodų kelnių ir marškinėlių. Ant manęs tai atrodė gana simpatiškai. Tada išbėgau iš kambario. Visur tuščia. Šaunuole, pirma diena, o jau sugebėjau paveluoti. Kuo greičiau suradau savo klasę bei užėjau į kabinetą. Kai atidariau duris visi spoksojo į mane lyg užjausdami man.
-Jūs pavelavote.-ramiai ištarė mokytojas parodydamas man mano vietą viduryje klasės. Aš juk norėjau į patį galą.
-Atsiprašau, tai nutiko atsitiktinai, daugiau nepasikartos.- pasakiau atsisėsdama į savo vietą. Gale manęs sedėjo Ethan, pirmoje eilėje Oliveris, o Noah netoli manęs dėšinėje pusėje. Na ir mano suolo partneris buvo Sebastianas. Už ką mano gyvenimas manęs taip nekenčia?! Kaip dabar nepavadinus manęs nevykeliu?
-Labas, kupranugari.- pasisveikino jis.
-Tau matau patiko mano spjūvis. Nori dar? Galiu per pertrauką pakartoti.- tyliai atkirsdama nusišypsojau.
-Pas jus toks įdomus pokalbis,pasidalinkit su mumis.-sušnabždėjo mokytojas.
-Atleiskit, galima jūsų paklausti?
-Taip.
-Galima persėsti? Jis man maišo.
-Ane? Na tokiu atvėju sedėsi su juo visada, o dabar sedėk ir tylėk.
-Kodėl?!-pasipiktinusi paklausiau.
-Tave nusiūsti pas direktorių? Pasakyk man savo vardą.
-Alex, jums Alexandras.-užsispyrusi atsakiau. Velnias kaip aš kalbu, brolis gi mane nudės.
Seba įdėmiai žiūrėjo į mane ir žvengė.
Mokytojas žudė mane žvilgsniu..-Atleiskite man Alexandrai, už mano įžulumą, bet greitai pas direktorių!
-Žinoma, aš su malonumu papasakosiu jam viską.- palikau kabinetą.
-Stop, jis su manim.-ištarė Sebastianas. Bei mokytojas parodydamas gestą, sustabdė mane.
-O aš galvoju ko jis toks su tavim charakteriu panašus.- sukandęs dantis išatrė mokytojas, liepadamas atsisėsti į vietą.-Leiskit man pravesti pamoką.
-Leisiu tik persodinkite mane.
-Ne, griežtai pasakė mokytojas pradėdamas lekciją.
Atsisukau į blondiną.
-Ta prasme "jis su manim" ką tu rezgi, idiote?-Žinai, aš jau pradedu gailėtis,kad taip pasakiau.-perėjas rankomis per savo plaukus pratęsė jis.- Tu juokingas, ypač kai tave muša. O jeigu tave jau siunčia pas direktoriu, reiškias jog tave greitai išmes iš mokyklos. Man juk pažvengti norisi.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...