-Kodėl tu užėjai į koledžą?!-griebiau brolį ir nusivedžiau į toiletą.
-Nežinau, tiesiog priėjau prie vartų, o ten kažkoks vyras pradėjo rėkti klausdamas kodėl aš ne koledže bei jis mane pavadino Ren'u..tu pakeitei vardą?-nusijuokė jis.
-Atleisk, bet mano vardas man patinka labiau. Tuo labiau mane tik draugai taip vadina.-ištariau eidamas pirmyn ir atgal.-kadangi tu atvažiavai tai..man rinkti daiktus?
-Ei, ne taip greitai. Visai nežinau su kuom tu draugauji, kieno koks vardas..bus įtartina jeigu aš neatpažinsiu savo kambariokų.-atsidūso jis žiūrėdamas į mane.-aš realiai taip atrodau? Klausyk, o tavęs čia nepravardžiuoja?
-Taip..ne..aš..aš nežinau nuo ko pradėti!
Dieve, kodėl tu net neperspėjai mane?
-Aš skambinau tau, bet tu nekėlei ragelio.
Tylėjau žiūrėdama į telefoną. 10 praleistų skambučių.
-Taip, ok, man, tai yra tau, reikia eiti į pamokas todėl, kad jeigu tu neištaisysi pažymius tave neperkraustys pas pirmūnus.-Ehm..o kam?-susiraukė brolis.
-Suprasi kai suspažinsi su mano kambariokais. O dabar..pasedėsi čia 30 minučių? Aš turiu perspėti draugus.
Alex linktelėjo bei aš trenkiau durim.
Nubėgau į klasę, mokytojas aprėkė už tai, kad nepavėlavau į pamoką, bet vis gi liepė atsisėsti į savo vietą. Atsisėdau pradėdama galvoti ką daryti kai pasibaigs pamoka. Pirmu reikalu supažindinsiu jį su draugais, bet taip, jog niekas nepastebėtu 2 Ren. Velnias, aš net nesusirinkau daiktų vakarui..kam jis taip greitai atvažiavo?!***
-Alex čia..turėjo būti.-pasakiau Ethanui ir Noah atvesdama juos į toiletą.
-Kur?
-Kur jis dingo?!-rėkiau ieškodama per visas kabinas. Jo nėra. Nuostabu.
-Jis tikrai liko čia?
-Taip, bet kadangi tai mano brolis, tai žinoma, kad jis nepaklausė manęs. Ir kur dabar jo ieškoti?..
Mes išėjom į koridorių ieškodami mano dvynio. Suskambėjo skambutis į pamoką, bet mes neėjom į ją. Iš lango pasigirdo garsus juokas, pažiūrėjau pro jį. Ten stovėjo 2 kurso mokiniai bei..Alex tarp jų! Pamiršau apie norą!
-Tai jis?-nurodė Ethanas į brolį.
-Jo. Ir jis turi dabar eiti į parką nuogas.-pasimetusiai pažvelgiau į draugus.
Išsitraukiau telefoną iš kišenio bei atomatiškai paskambinau Krisui kurį pastebėjau išeinanti su Sebastianu iš koledžo. Jo telefonas išjungtas. Alex'ui šakės. Man liko tik stebėti kaip brolis nesupranta ko jie iš jo nori. Jeigu aš išeisiu tai verks mūsų su Alex'u planas.
-Aš jį atvesiu, nesijaudink.-lipo laiptais žemyn Ethanas.
Noah norėjo eiti su juo, bet aš sustabdžiau.
-Man reikia kažko kas nuramintu mane.-sumurmėjau.-pasakyk ką nors.
-Nu, tai gi tavo brolis dabar nusirenginės, o ne tu.-nusijuokė jis, bet man tapo tik blogiau.
Aš dar kartą pažiūrėjau pro langą. Krisas priėjo prie vaikinų grupės patraukęs Alex nuo visų, o tada pasakė kažką Filui bei tas pavertė akis.
Veikėjas Alex
-Kodėl tu sutikai ant noro?!-tyliai sušnibždėjo vaikinas.
-Kokio noro?-nesupratau, o jis nustebo.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...