-Krisai, tu visai idiotas? Viemiems papasakoti ką aš taip ilgai laikiau paslaptyje? Tai net nejuokinga. Niekada nepagalvočiau, kad tu pasiūlytum man tai.
-Tave su Danieliu jau padarė pora, supranti?! Nors ir žydrą, bet jūs viesiems kaip 2 gėjai, kurie myli vienas kitą! Nors aš žinojau, jog jis kažką tokio padarys.-suspaudė jis dantis.-Paskutinis mulkis.
-E-e..-pasimetusiai ištariau. Krisas atrodo be nuotaikos.-Man laikas eiti.
Jis vėl sustabdė mane paimdamas už pečių.
-Tau juk nepatinka Danis.-jis nepaklausė, o patvirtino.
-Ne tavo reikalas.
-Atsakyk.
-Aš tau galiu atsakyti tik tai, kad jeigu kiti mus pamatys tai laikys ir tave gėju. Nori į mūsų žydrą sektą? Joje kol kas tik 2 žmonės..
-Reiškia patinka.-nusijuokė jis paleisdamas mane.-Jo stengimasis ne veltui.
-Šiaip tai aš nesakiau...-Krisas nutraukė mane.
-Žinai ką? Man giliai į tai pochui, bet tau vis tiek su juo nieko nešviečia.
-Oi, dinkit jūs abu...-sumurmėjau išeidama į lauką. Krisas su Danieliu vat tobula pora.
Atsisėdau ant suoliuko. Manyje buvo tik viena emocija-pyktis. Kaip galima buvo tokio prisigalvoti?! Jis net neleido man išsisakyti!
Mano telefonas suvibravo. Kažkas skambina.
-Alio?
-"Labas. Čia Alex tik iš draugo telefono."
Sustingau. Laiku jis paskambino, velnias.
-Ehm, labas. O kas su tavo telefonu?-"Pinigų sąskaitoje nėra..kaip tu ten?"
-...linksmai. Alexai, galima paklausti? Tai šiaip, ne imk į galvą.
-"Klausau"-nusijuokė brolis.
-...kaip tu regauoji į tuos, kuriuos apkalba visa mokykla?
-"Tikiuosi tu nieko nepridarei?!
-Pff, aišku, kad ne. Tiesiog pas mane yra toks draugas, bei man įdomu... ai, ok, pamiršk. Atsibodai su savo klausimais.
-"Jeigu ką, tai tu paklausei.."
-Pamiršk, Alexai..pamiršk.
-"Nepatinka man tavo užuominos. Skambinau pasakyti tau, kad man jau daug geriau ir po 2-3 savaites tikrai atvažiuosiu"
-Tu tik neskubėk. Aš turiu dar suspėti kai ką padaryti, bet tai tik šiaip, smulkmena.
Nesakysiu jam, jog jis bisexualas kuris bučiavosi su mergina ir vaikinu bei apie tai žino visas koledžas.
-"Gana mane gazdinti, Loren!"
-Broliuk, man laikas.-nusijuokiau numesdama ragelį.
Tuo metu visi išeidinėjo į lauką. Pastebėjau Sebastiana su draugais, bet be Kriso ir Danieliaus kas labai keista. Netikėtai jie priėjo prie manęs ir tiesiog spoksojo.
-Kas?
-Tu sugadinai mūsų draugą.-šaltai ištarė nepažįstamasis.-Jis niekada nebūtu...tokiu jeigu tavęs nebūtu.
-Tu juokauji?-nusijuokiau.-Dinkit, man jūsų draugas iki vienos vietos. Aš nesiruošiu kalbėti su embicilais.
-Tave primušti mažai, gėjukšti.-pristojo kažkoks vaikinas kurį nesenai mačiau su Danieliu.
-Palikit jį ramybėje. Krisas argi neperspėjo?!-sustabdė juos Sebastianas.
-Seba...-pradėjau aš. Bet jis kažkaip griežtai pažiūrėjo, kad net užtylau.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...