Aš netikėtai atitraukiau ranką. Kira sukryžiavo rankas.
-Nu ko dar?! Aš juk sakiau, pas mane daug darbų,o vakaras jau greitai!-Dabar dar tik 7 ryto! Aš neišsimiegojau ir nepersirengiau..eik kol kas pasivaikščiok, ok?-mieguistai ištariau.
-Ta prasme.. tu nori pramiegoti bei neišgirsti kaip aš rėkiu tavo tikrajį vardą?-besijuokdama pasakė ji.-tu turi manęs klausyti, pamiršai?
-Kodėl tu bendrauji su manim kaip su vaikinu?-susiraukiau.
-Man taip labiau patinka. Šiaip tu..mano pirmas tarnas kuris atrodo labai mielai, todėl nenoriu, kad tu būtum..nu,mergina.
-Bet aš ble, vistiek mergina!-užrėkiau, bet taip, jog niekas neužgirstu.-Galima man nors normaliai persirengti?!
-Pižama šiaip puikiai atrodo.-atsidūso ji.-gerai, davai.
Aš piktai nukeliau pas savo kursą. Krisas su Kira vienodi! Abu išlepinti egoistai kurie mėgta tyčiotis iš kitų.. ir auka esu visada aš. Kaip pasisekė (sarkazmas).
-Kas su tavim?-griebė man už pečių Noah kai užkliuvau už šakos.
-Man užkniso pylditi svetimus norus! Visi lyg susitarė.
-Ei,apsiramink. Kur tu vakar buvai?
-Aš.. paprastai buvau pasivaikščioti. Negalėjau užmigti.-neįsitikinusiai ištariau ieškodama lagamine aprangos.
-Bei Krisas su tavim už kompanija?-nusijuokė jis.
-Ne. Jis buvo mieste. Mes netyčia susitikom miške kai jis grįžo. O ką tu pagalvojai, hah?
Draugas atsidūso.
-Aš girdėjau jo balsą kai skambinau tau. Jūs ant tiek ausidraugavot ar yra kažkas ko aš nežinau?-tyliai pasakė jis man į veidą. Aš nieko neatsakiau.-R-e-en!-išgirdau Kiros balsą. Ji ieško manęs.
-Man laikas, atleisk!-paplojau Noa per pečius. Susirinkau daiktus bei nubėgau ten kur daug medžių.
Kai pasislėpiau nuo visų krūmuose, nusirengiau.
-O aš galvojau, kur tu savo papus slėpi.-pasigirdo šalia. Kira žiūrėjo į mane.
-Ką tu čia veiki?!
-Tau neskauda vaikščioti su šitą nesamonę kiekvieną dieną?-kalbėjo ji toliau bandydama nuiimti.
-Kira, užteks! Man negalima be jos, tu supranti?
-Krisas ją jau nuiminėjo?-gudriai nusišypsojo ji.
-Ką?...ne!
-Kaip?-susiraukė ji.-Tu meluoji, jis negalėjo tavęs neliesti. Mano brolis ne ant tiek atsilikes.
-Ir tu galvoji aš jam leisčiau?-atkirtau apsirengdama maikę.
-Kodėl gi ne?-nustebo ji.-visos mokinės įsimylėjusios į jį.. tu matytum jų veidus kai jis nieko nepasakęs išvažiavo į vyrišką koledžą.
-Tau ne per vėlu apie tai kalbėti?-užsimaudama džinsus pasakiau.
-Ne. O tau?-nusišypsojo Kira, aš paverčiau akis.
***
Mes papusryčiavom sumuštiniais su salotom bei mums leido pasivaikščioti. Aš norėjau, jog Kira atsiknistu todėl nuėjau pas 2 kursą kur buvo Adomas su Luku. Jie tikrai galės atkreipti jos dėmesį, nes išdavikas Krisas nuėjo kazkur kartu su Filu. Lukas kartu su draugais ir Mark kepė sraiges ant laužo.
-Labas!-pasisveikinau.
-Labas rytas. Kas per gražuolė?-kreipėsi jis į Kira.
-Kira, malonu susipažinti.-mielai prisitatė ji, tada sušnabždėjo man į ausį:-Ren, pabučiuok jį. Jis man patinka.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...