Veikėjas Alex:
Juodas automobilis staiga sustojo prie ligoninės. Seselės kurios nepalikdavo manęs net sekundei pradėjo apkalbinėti tą kvailį kuris taip siaubingai vairuoja.
-Alex, tu negali šiandien išvažiuoti. Tau negalima daug judėti. Jeigu nenori grįžti čianai atgal tu turi klausytis manęs.-aiškino mergina baltame chalate.
-O jeigu tu vėl nukrisi?-pridėjo kita seselė.
-Šį kartą būsiu atsargus.-atsidūsau pažvelgdamas į vaikiną lipanti iš mašinos.
-Krisas!-užrėkė merginos sužinodamos tą, kuris siuntinėja man pinigus ir maistą, jog aš tylėčiau. Išsitrūjų aš iš pradžių net nesiruošiau niekam sakyti.
Jeigu Loren žinotu kiek skanumynų esu nuo jo gavęs pas mane daugiau nebūtu sesės.
Su nuostaba iš mašinos taip pat išlipo mergina su balta suknele.
Loren..su suknele?-Su išgyjimu!-pasakė ji apkabinusi mane.
-Tu jam stuburą sulaužysi.-sumurmėjo seselė su kažkokiu pavydu stebėdama mano sesę.
-O jūs jo palaikymo komanda?-atsakė už Loren Krisas.
Jis nebuvo nuotaikoje todėl merginos iš pradžių bijojo jam kažką atsakyti.-Ne, mes..
-Tada dinkit iš palatos!-užrekė Krisas, o tada atsisuko į mus.-jūs dar ilgai apsikabinėsit?!
-Pakartok.-sušnipšėjo sesė.
-...Ble, nu, Loren, aš visą rytą praleidau ant tavo pasivaikščiojimu po prekybos centrus! Mes su vaikinais ruošiamės eiti į sporto salę.
-Tai man nereikėjo atvažiuoti?-suurzgė ji.
Krisas pavargusiai žiūrėjo į ją. Jo akyse buvo matyti ne tik vargą, bet ir meilę. Nežiūrint į tai Loren vistiek įsižeidė.
-Tai mums jau laikas, ne?-įsiterpiau į jų pokalbį.
-Pakeliui nuvažiuosi į piceriją.-atsidūso Krisas eidamas atgal į mašiną. Loren šiek tiek nusišypsojo.
***
Jau koledže prasidėjo pirmas ginčas kur man gyventi. Geriau aš dar kartą sau susilaužyčiau koją.
-Adomas lieka 6.-pasakė Sebastianas atsirėmes į duris.
-Bet jūs beveik vieninteliai kuriems aš galiu patikėti savo brolį!-pasipiktino mergina.
-O 11?-pasiūlė Krisas
-Aš negaliu rasti Noah bei Ethano.
-Jie pamokoje.
-Šiandien gi išeiginė?
-Vakar juos mieste pastebėjo mokytojas. Dabar jie nubausti.
Į kambarį užėjo Adomas su pinigais rankose. Kai tik jis pastebėjo Loren paslepė pinigus už nugaros.
-Lore, kaip netikėtai.-nusišypsojo jis.
-Pinigai iš kur?-susiraukė Seba.
-Radau.
-Kur?
Adomas norėjo nusisukti ir išeiti, bet jam neleido.
-Kišenyje pas vieną debilą. Jis rėkė per visą parką, kad aš iškreipiu vaikinus.
-Loren, aš vis gi pagyvensiu 11.-tyliai kreipiausi pas sesę.
-Stop, aš tavęs net nepastebėjau! Alex, jo?-pakeitė temą Adomas įkišes pinigus į kišenį prieidamas prie manęs.-Kaip tavo koja?
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...