-Kas per?! -pradėjo rėkti Krisas. Aš nežinodama ką daryti užlaikiau jam burną. Jis tylėjo..gal man jį uždusinti? Vistiek nervina. Pasimetusi apsižiūrėjau aplinkui, nieko nebuvo.
-E-e aš tau poto viską paaiškinsiu, prižadu!...Maldauju, nereikia dabar rėkti, prašau.-sušnabždėjau. Jis įkando man į ranką.
-Dar kartą kartoju: Kokio velnio?! Tavo plaukai...tu nešioji peruką?! Tu visai vaikinas?!
-Nu užsičiaupk tu! Jeigu neišpasakosi. Nieko nesakysiu direktoriui.-su viltimi ištariau, nors jau žinau, kad man šakės. Tai juk Krisas.
-Jūs ten abu nepaskendot, balandėliai?- pasigirdo iš prieplaukos. -Krisai, ten biologas grybu apsinuodijo, einam pažiūrėti!
Krisas pažvelgė į juokingus snukius.
-Poto su tavim pakalbėsiu, kol kas gyvenk.-nuplaukė jis į krantą. Šiek tiek nustebau, kad jis nepradėjo rėkti ir rodyti į mane pirštais.Pasitaisiau peruką, nuplaukiau į krantą, nes labai šalta. Nubėgau pas draugus.
-Pas tave nėra rankšluoščio? Kam tu lindai į vandenį?-paklausė Noah duodamas man didelį rankšluostį. Paėmiau bei susiviniojau į jį. Negali būti, kad Krisas toks ramus stovėjo su draugais net neatsisukdamas į mane. -Ei, pas tave viskas gerai?
-Jo, tiesiog...
-Ren.-paėmė man už pečių pažvelgdamas į mane jis.- Tu tali man viską papasakoti.
-Aš? Ką būtent?- išsigandau. Dar trūksta, jog mano draugas kažką įtartu.
-Gerai, jeigu nenori tai nereikia.
-Noa, nepyk. Jeigu aš galėčiau, papasakočiau tau, bet man nėra ką slėpti.
-Nėra?-nusijuokė jis.- Viskas aišku.
Mus nutraukė mokytojas, kurio oda buvo žalio atspalvio.
-Berniukai, greitai gaudome traukinį, man jau darosi blogiau.Krisas visą kelią nekreipė dėmesio net kai Sebastianas metė į mane vorą jis nesijuokė. Man patinka toks suderimas. Dėja Noah vedė save taip pat kaip Krisas, daugiau nekalba su manimi. Velniop juos. Ką aš jiem abiem padariau?! Kadangi traukinys buvo pilnas Noah užleido mane.
-Sėsk.-Ne, tu neturi manęs užleisti.
-Aš nenoriu sedėti, užimk vietą kol kažkas kitas to nepadarė.
Paklausiau draugo. Jis toks keistas aš negaliu! Iš vis malonu užleisti vaikinui?
Užeidama į koledžą pajutau kaip man griebė už rankos su tokiu skausmu, kad net mėlynė liks. Tai buvo Krisas. Jis vedė mane labai greitai per laiptus. Mano rankšluostis nukrito. Norėjau pakelti, bet nespėjau. Kai užėjom į kambarį, jis užrakino duris.
-Kas tu toks ir kodėl tu nešioji peruką?!-Ach...ok. Atėjo laikas papasakoti. Aš auginu ilgus plaukus nuo vaikystės..aha, bet gėdijuosi rodyti.
- Ką tu čia per nesąmones trini man, transvestitas!-jis nutraukė peruką man nuo galvos, mano plaukai išsiskleidė per pečius. Apkurtau nuo mano širdies plakimo. Dabar svarbiausia meluoti kuo daugiau.
-Bl*t tu gi mergina...-šokiruotai ištarė Krisas.
-Aš ne..ne, žinoma! Gi sakau, specialiai auginu plaukus.-linskmai pasakiau kol jis spoksojo į mane.
-Reiškias MANE APLENKĖ MERGINA?! Viešpatė kuom aš taip nusikaltau?! Jis atsistojo trenkdamas kumščiu į sieną. Negalėjau ištarti nei žodžio. Šaunuolė Loren, taip ir toliau.
-Tu realiai mergina?-paklausė ramiau jis.
-Nėra prasmės meluoti, ane?
-Kur tavo krutinė?
-Ką?! Nuo tavęs pasislepė, joparasate...-susirakiau. Nesiruošiu jam apie tai pasakoti. Asilas, rado ko klausti.
Jis nesustojo. Griebė už maikės bei norėjo ją pakelti, bet aš trenkiau jam per veidą.
-Gerai, tai sužinosiu vėliau.
-Ką?
-Nieko. Turiu paklausti: kokio velnio tu veiki vyriškame koledže?
-Atvažiavau čia vietoj brolio. Jis galės atvažiuoti tik po mėnesio.
-Ta prasme... mes mušėm mergina?!
-Tu netaip pasakei. Mergina mušė JUS.
-Užsičiaupk. Tai yra... patilėk.
-Oi koks džentelmenas.-nusijuokiau.
-Todėl tu taip į merginą buvai panašus...koks aš kvailys...
-Sutinku.
-Tu visą šitą laiką nešeisi nuo manęs.-nepaklausė, o patvirtino Krisas.
-Fu, ne! Net nežiūrėjau į tave!
-Tau gi turėjo kažkas patikti. Aš čia juk geriausias jeigu tu nepastebėjai.
-Ne, p..pas mane yra vaikinas. Kam tu reikalyngas visai?
-O-o, ane? Na mes dar pažiūrėsim.
-Tu nori pasakyti, jog niekam nepapasakosi?
-Už sąlygą.
-M?
-Direktorius neturi sužinoti apie alkoholį, jis turi galvoti, jog viskas gerai. Jis rimtai ruošia dokumentus, kad galėtu kuo greičiau išmesti mane.
-Ok.-atsidūsau nuo palengvėjimo.
-Dar viena sąlyga.
-Nu?
-Parodyk kru...
-Ne!
Į duris pabeldė, atsitojau atidaryti duris,bet staiga atsiminiau, jog perukas pas Krisa. Nuėjau į vonią, užsidėjau peruką bei persirengiau.
Aš juk prižadėjau rašyti kiekvieną dieną, kokia aš šaunuolė😂^^, todėl nekreipkit dėmesio į klaidas. Ačiū, kad skaitote❤️ Kiekvienas skaitytojas ir jūsų koementaras man yra labai svarbus uwu
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...