Laisvė

1.6K 78 23
                                    

***
Lauke tamsi, šalta naktis. Apšvietimas buvo tik nuo koledžo langų. Parkas jau miegojo: gėlės užsimerkė, paukščiai pagaliau baigė skleisti cypimą bei nelaimyngai išskrido taip ir nesulaukusios aplodismentų. Ai, o kaip gi 1000 mažų žvaigšdelių išbarstytų po juodą dangų? Bei mielas kaip pas sočią kiaulę, apsaugininko knarkimas kuris girdisi net lauke? Per pertrauką su juo smagiai žaidė žiogas, ant kurio aš pakeliui atsistojau.

Paklausit: "Prie ko čia laukas, tu juk savo kambaryje turi būti, ane?"

Aš ten būčiau jeigu vaikinai nelieptu eiti kartu su jais į valgyklą ir pasiimti daug skanaus maisto. Trumpai pasakius: aš baigiau priešintis kai išgirdau žodį "maistas".

-Ren!-pertraukė mano mintis Filas.

-Ką?

-Už tave geriam, eik pirmas.-nurodė jis į koledžo duris.

Paverčiau akis bei užėjau į valgyklos vidų.
-Ėskit kuo daugaiu spurgų ir bulkučių!-iš karto ištariau kišdama viską į paketą.-keista, bet man negėda vogti.

-Šaldytuve yra energetinio arba alaus?-paklausė kažkoks Filo draugas.

Filas greitai pribėgo prie šaldytuvo bei atidarė dureles. Ten pasirodė reikiami buteliai.
-Yra alaus, bet ką jis daro koledže?

-Mokytojam turbūt. Ne mums juos teisti, dėk į paketą.

Krisas tuo metu paemė 2 šokoladus iš lentynos bei metė man.

-Gaudyk! -staiga užrėkė jis.

Aš juos žinoma nesugavau. 2 plytelės nukrito ant grindų. Krisas palinksėjo galva į kairę ir į dešinę tada priėjo šalia ir atsiklaupė ant kelėnių surinkti šokoladą. Poto atsistojo bei pažiūrėjo į mane.

-Kodėl būtent į 6, м?

-Jus panervuoti.-atkirtau.-galbūt Mark visai greitai išvažiuos ir paliks man vietą.

-Tau tai nepadės. Vietą iškarto užims.

-Iš kur tu žinai?

-Jaučiu.-nusijuokė jis bei įmetė šokoladus į paketą.-Aš juk ekstrasensas. Šiaip dar noras neleidžia tau išeiti iš 6.

Suspaudžiau lūpas.
-Krisai, aš vistiek išeisiu.-atsidūsau.-Alex greitai išeis iš ligoninės..

-Aha.-lyg neklausydamas atsakė jis bei nuėjo padėti Filui rinkti stiklo šukes kadangi tas netyčia sudaužė butelį.

Kai mes surinkom pilną paketą išėjom laimyngi atgal į kambarį.

***

Kambaryje susirinko vos ne visas 2 kursas. Manęs tai nedžiugino, nes jau norėjau miego. Dar tik 00:02. Maždaug tokiu metu aš jau miegojau 20 kambaryje.

-Išgersim už tai, kad daugiau joks laimikis neateis pas mus į kambarį, nes 6 jau užimtas! Ren, sveikinu, tu dabar psichas!

Visi pradėjo žvengti ir gerti. Poto girti ėjo žaisti kortom.. šokinėjo ant lovos..mėtė pagalves per langą stebėdami kaip gražiai skrenda plunksons iš jų..o toliau arba aš buvau ant tiek girta, kad nieko neatsimenu arba tiesiog užmigau.

***

-Keliames!-užrėkė tas kas kelia mus kiekvieną brangų rytą.- paskubėkit, pas jus nebus šiandien pamokų!

-Kam tada skubėti?..-sumurmėjau.

-O, tu jau čia. Dar ilgai bėgiosi iš kambario į kambarį?-pradėjo juoktis vyras.-skubėti reikia, kad suspėti į įdomią išvyką. Jūs einate visai parai! Kur jūsų spindinčios šypsenos?

I'm a boy?!Where stories live. Discover now