Ežiukas rūke

1.4K 84 3
                                    

Veikėjas Noah:

Atsikėliau, apsižiūrėjau, visi aplinkui miegojo. Greitai turi ateiti prižadinti mus vyras.
-Ehm Ren, tau reikia atsikelti bei greitai išeiti.-pajudinau už pečių ją.

-Eik į su..binę.. Krisai.-nusišnekėjo miegodama ji ir vožė silpnai man į ranką.

-Nu Ren ar kaip ten tavo vardas?! Atsibusk, prašau.-dar stipriau pakračiau ją.

-Negaliu...man bloga...mirštu..-ji atsidūsdama numetė mane nuo lovos. Iki šiol girta? Kuom ją ten prigyrdė įdomu. Niekaip negalėjau jos prikelti todėl pradėjau galvoti atsakymus į klausimus "kokio velnio tavo lovoje vaikinas?!" Staiga išgirdau žingsnius. Kažkas atrakino duris. Nu va. Pasislėpiau po lovą palikęs Rena ant savo.

-Keliamės vaikinai! Pamokos ne už kalnų!-draugiškai kėlė mus vyras. Kai jis išėjo vaikinai atsikeldami patrynė akis. Išskyrus Ren. Ji vis dar miegojo.
Išlindau iš po lovos bei pradėjau:
-Jūs tik neišsigąskit, mano lovoje dabar Ren...jis vakar prisigėrė ir atėjo pas mus, jo.

-Rimtai?!- šoketelėjo Ethanas norėdamas pamatyti ar tikrai ten guli Ren.

-Aha, norėjo jus žadinti ir atsigulė pas mane.-gūžtelėjau pečiais nuspręsdamas nesakyti, kad Ren yra mergina. Nors pats nesuprantu kas ji. Svarbiausia jog ji yra mano draugė bei aš turiu padėti jai.-Tik yra maža probelma.

-Kokia?

-Jis pilnai girtas iki šiol, todėl prireiks, jog jis šiandien neeitu į pamokas. Bet mokytojai turi nieko neįtarti.

-Hm, tu gi pats supranti, kad čia tie 3 idiotai jį prigyrdė. Ožiai, jiem nėra ką veikti?-pavartė akis Ethanas neuidamas į vonią.

Praėjus 20 minučių mes jau buvom pasiruoše išeiti, išskyrus Rena. Mes jį palikom kambaryje tikiuosi niekas neatidarys durų. O mokytojam pasakysim, jog jis serga arba kažką skauda. Nusileidinėjant laiptais mes sutikome Danieliu ir Krisa.

-Ką jūs padarėte su Renu?!-priėjo prie jų Ethanas.

-Šitas kvailys pas jus reiškia?-pakėle antakius Krisas.

-Taip. Bet ne pačioje geriausioje būklėje. Jūs papuolėte. Jeigu aš pasakysiu direktoriui, kad jūs atsisinešet akoholiu, o pagal Ren labai daug, direktorius tai taip paprastai nepaliks.

-Ha-ha kaip tu tai įrodysi? Gal Ren atsinešė akoholį. Jis irgi ne nekaltutis berniukas. Apskritai įmanoma, kad jis paskutinis aloholikas.

-Nejuokink, jis taip nepasielgtu.

-Vienu žodžiu. Klausyk manęs.-suspaudė kumščius jis ištardamas. -Tu niekam nieko nepasakosi, mes pasiimsim Ren bei gyvensim ilgai ir laimyngai. O jeigu direktorius kažką sužinos tai viskas pasibaigs bloguoju.-grasino jis.

-Aš nieko nesakysiu dabar, bet jeigu su Ren dar kažkas atsitiks. Tai man pochui ant tavo grasinimų.-mes su draigais keliavom toliau.

-Stop. Koks kambario numeris?

-Kieno?

-Kur šitas alkoholikas guli.

-Taip mes tau ir pasakysim.

Veikėja Loren:

Atisimerkiau, po ko greitai suspaudžiau akis. Galva tiesiog degė. Nenorėjau apie kažką galvoti. Lėtai atsikėliau nuo pagalvės. Atsisėdau ant lovos krašto sukryžiavusi kojas. Poto normaliai aidariau akis. Pažįstamas kambarys, bet ne mano. Nors visi kambariai panašūs kaip lašai, šiame buvo tvarkingiau. Pastebėjau ant spintelės padėta stiklinę su vandeniu ir tablete. Išgėriau, man palengvėjo nuo šviežio vandens. Pala, o kas atsitiko? Užsiėmiau už galvos bandydama kažką atsiminti. Atsiminiau tik tai kaip Krisas mane kažkuom prigyrdė. Toliau matau vienaragį su lemūru šokinėjančius ant vaivoryštės. Velnias. Man atrodo tai mano draugų kambarys, supratau pagal išmėtytus sąsiuvinius ant kurių buvo parašyti jų vardai. Pala, kaip aš pakliuvai čionai? Svarbiausias klausymas: ar neišsipasakojau apie savo lytį?! Užsiėmiau už peruko. O kodėl mano perukas toks minkštas?! Nu viskas. Tuoj mano stogas nuvažiuos, nors ne. Jis jau senai nuvažiavęs. Netikėtai trenkdamas duris užėjo Krisas su juo draugais.
-Ka jūs čia veikiate?-paklausiau.-Ou, ne tas klausimas. Ką aš čia veikiu?!

-Stokis ir eik su mumis.

-Kokio *...?!

-Be klausimų! Jeigu tu neeisi į pamokas, kažkas ateis tavęs patikrinti, tu dar ir girtas. Man problemų nereikia.. čia tau ne mokykla.

-Davėt man kažkokį skystį, prigyrdėte. Dar kažkokias pritenzijas man keliate?!-pradėjau keiktis. Tas mulkis prispaudė man burną ranka nunešdamas mane grubiai į 6 kambarį.-Paleisk mane idiote, rytoj tavęs čia nebus!

-O-o, užtenka burbėti.-atsidūso jis.-Pas tave 5 minutės persirengti.

-Pas tave 5 minutės susirinkti daiktus, einu pas direktoriu.-grasinau.

-Sustok.-griebė man už rankos Krisas.- davai užmiršim. Tai tik vaikiškas pokštas. Man tik 18.

-O, taip tu visai dar kūdikis. Kodėl aš iškarto nesupratau juk tavo IQ viską paaiškina. Smegenys aišku yra svarbu, bet tavo atvėju tai nieko.

-Aš rimtai. Pamirškim visus skriaudimus.-mirktelėjo man jis. Ištiesdamas mažylį pirštą. -Taika?

-Žinoma, taika!-mielai nusišypsojau ištiesdama vidurinį pirštą.

Visgi susitarėm. Pirma pamoka įveikta, liko dar  4. Užėjusi į kabinetą atiprašiau už pavėlavimą. Pastebėjau keistą Noah žvilgsnį. Aš nusišypsojau jam, kas buvo abipusiška. Sebastianas prie manęs nelabai lindo. Tik juokėsi rodydamas video kur šoku twerk'ą. Atsisakiau žiūrėti raudodama nuo pykčio ir gėdos.

Po pamokų valgykloje Noah nekalbėjo su manim.

-Noa, ko tu tyli visą dieną?-paklausiau su smalsumu.

-Nieko, tiesiog mąstau.

-Mm...ach taip, norėjau pasakyti.. atleiskit už tai, kad įsilaužiau į jūsų kambarį naktį. Nepatogiai išėjo.

-Tu atsimeni viską kas nutiko?- su įdomumu paklausė draugas.

-Ne..visai. Kaip ežiukas rūke. Nieko nepridariau?

-Ne..tu-užtilo Noah pagalvojęs apie kažką.-Tu iš karto užmigai. Daugiau negerk taip.

-Tai ne aš gėriau, tiesą sakau. Krisas įpylė man į burną kai miegojau!

-Nesijaudink, mes su juo jau kalbėjom. Jis nelabai nori skristi iš koledžo todėl mažai tikėtina, jog jis prie tavęs pristos.

-Jo.. jam reikia kompromiso su tavimi, kad pas jį nebūtų problemų.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now