Keisčiausia naktis

1.5K 77 5
                                    

-Khem, Maxai, duok man kažko išgerti... tik su akoholiu.

-Rimtai? Ką aš tau iki šiol įpildynėjau, Alex?-pakėlė antakį barmenas. Nesuprantamai pažvelgiau.-Taip-taip, ko stebiesi? Ankščiau tu mėgai daug išgerti, tai nusprendžiau įpylti tau tekilos.

Alex ankščiau mėgo išgerti?! Ką? Va mama sužinos..bus jam. Staiga aplinkui priėjo merginos. Jos flirtavo su manimi. Tai labai mane nervino. Aš juk mergina, negi aš taip į vaikiną panaši?

-Tau įpylti dar?-pasiūlė Maxas.

-Žinoma, ne! Aš jau ir taip blogai jaučiuosi... kiek tu man tokių gėrimų davei? Kodėl nepasakei, kad jie visi su alkoholiu?

-Kažkur 5... gal daugiau. Klausyk, bro. Kas su tavim? Tu pasikeitei.

-E-e..-pasimečiau. Nusisukau nuo staliuko. Kai atsistojau kažkokia ryža mergina užšoko ant manęs. Atšokdama užkliuvau už kedės ir nurkritau tiesiai sėdinčiam Krisui ant kelių. Jis ignoravo merginų prašymus eiti su juom į tualetą.

-Tu dar ilgai griuvinėsi ant lygios vietos?

-Tai netyčia! Aš gi nekaltas, jog esu...

-Nevykelis, aš supratau.-pratęsė sakinį už mane jis.

-Užtenka pravardžiuotis...ik...čia kėdžių labai daug, sunku neužkliūti!

-Tu supranti, kad šalia tavęs stovi tik 1 kėdė.-nusijuokė jis.-Kiek tu išgėrei?

-Ne tavo skirtumas... tai yra ne mano skirtumas... oi f*uck. Koks visai skirtumas?!

Krisas pasilenkė kažko paklausdamas Max, o tas gūžtelėjo pečiais. Jis man kažką pasakė, bet aš negirdėjau. Dėl muzikos garsios arba dėl to, kad ausyse lyg vatos pilna.

Tik dabar suparatau, jog laikas atsikelti nuo Kriso. Patryniau savo vargšę galvą.

-Nori kažką parodysiu?-paklausė mergina su rožiniais plaukais.

-Taip, parodyk kur čia tualetas.

-Aš ne tai turėjau omenyje...-mergina priėjo nors būdama girta atsitraukiau nuo jos per metrą. -Kur tu eini, na?

-Ko tu nori? -susinervavau žvelgdama į Krisa, net nežinau kodėl.

Staiga mane paemė už pečių ir PABUČIAVO. Mergina pabučiavo. MERGINA.

-AA-AA-AA!-užrėkiau per visą barą. Visi pradėjo į mane spoksoti. Krisas nieko nesuprato.
Nubėgau į tualetą. Pradėjau plauti burną bei lūpas su muilu. Pagal įprotį užėjau į moterišką. Mano pirmasis bučinys su mergina?! Už ką?! Ką aš tokio blogo padariau šiame pasaulyje?! Į tualetą įbėgo Krisas.

-Ko tu užspiegei?

-Pas mane liūdesys, atstok.

-Laukiu atsakymo.

-Nori atsakymo, jo? Atsakymo?! Tu buvai šalia, galėjai nors pažiūrėti! Tu lengvai galėjai atstūmti nuo manęs tą mergaitę! Tu vienintelis kuris žinai, kad aš ne vaikinas! Ir tu man negali nors šiek tiek padėti?!

-Kas atsitiko? Kokia mergina?

-Gerai, atsakysiu: mane pabučiavo mergina, laimyngas?

-Ko tu zyzi? Rekia išbandyti gyvenime viską..

-Bet tai buvo mano pirmasis bučinys! Aš norėjau, kad jis būtu su vaikinu!.. užmušiu Alexa. Tai jo kaltė. Jis mane čia nusiuntė. Visus užmušiu!... -norėjau palikti Krisa bei išeiti. Jį irgi užmušiu. Pirmoje vietoje.

-Nori mes tai ištaisysim?-pasilenkė jis.

-Ką?

-Bučinį. Jeigu jis tau toks svarbus, tu gali jį užmiršti, jeigu...

-Kaip? Tokį neužmirši!

Atsidūsau. Jau pamečiau nervus. Vonioje labai smirdėjo chlorku. Tai buvo mano paskutinė mintis.
Tada svetimos lūpos palietė mano lūpas. Švelniai ir kažkaip profisiolaniai pradėjau jausti kažką nerealiai malonaus. Net nesipriešinau mėgaudamasi giliu bučiniu. Visos mintys ir baimė, jų lyg ir nebūtu. Kaip jis tai daro? Tai tiesiog... neįmanoma, kad tai daro Krisas. Aš nuo pat pirmos dienos nekenčiau jo. Ir iki šiol nekenčiu...

-Matau tau patiko.-nusišypsojo jis.
Išplėčiau akis. Atėjau į sąmonę. Blogi reikalai.

-N-ne... neikiek nepatiko...kam tu tai padarei?!

-Haha, dabar tu prisiminsi šitą vakarą ne kaip bučinį su kažkokia boba, o su manim.

-Užteks čia šypsotis iki ausų. Duok išeiti!

Mano žandai dar raudonavo nuo bučinio. Pasirodo dar ne iki galo atsigavau, jog supraščiau į kokią siaubingą situaciją patekau. Visi Kriso veiksmai nutikslinti, kad nervuoti arba sudrovėti mane. Net negalėjau ant jo užrėkti ant tiek sudrovėta.

-Tiesą pasakius galvojau, kad atstūmsi mane.- vis dar šypsojosi jis praleisdamas mane.-Man patinka kada tu tokia raudona, mažyte.

-Aš tau ne mažytė. Ir man nepatiko tavo bučinys. Aš tiesiog girta.

-Gerai, mažyte.

-Man 16 idiote, kokia aš tau mažytė?

-Tu mažesne už mane 2x.

-Oi viskas. Išėjusi iš tualeto pastebėjau šokiruotą Ethano veidą. Staiga atsisukau į Krisa tada vėl į Ethana.

-Tu viską matei?...-išsigandusi paklausiau, jausdama kaip širdis sustojo. Ethanas atidarė burną, kad atsakyti.

I'm a boy?!Where stories live. Discover now