Veikėjas Sebastianas:
"Seba - Pideras"
Aš žiūrėjau į vyriško toileto sieną ir iš visos jėgos stengiausi nesulaužyti kriauklės.
Į toiletą staiga užėjo Krisas garsiai trenkdamas durimis. Jis praėjo prieš mane pažvelgdamas į sieną.-Nejaugi kažkas atspėjo.-nusijuokė jis.
-Tai tu parašei?!
-Jo. Naktimis su balionėliu į toiletą begioju.-jis pavertė akis.
-Aš rasiu tą mulkį ir liepsiu jam su ašarom valyti sienas.-ištariau išeidamas iš toileto.
***
Aš stovėjau šalia lentos stebėdamas į savo kurso mokinius.
-Pas jus viena minutė, kad prisipažinti, idiotai. Atsakykit! Kas pavadino mane pideru?!
Vaikinai tylėjo žvelgdami vienas į kitą. Niekas net nepajudėjo.
-Sebastianai, tu ruošiesi rodyti savo referatą ar ne?-pavargusiai paklausė mokytojas.
-Ar aš panašus į tą kas daro referatus?! Iškvieskit Noah, jis pas jus protinguolis.-pasakiau nors puikiai supratau, kad Noah irgi nepasiruošias pagal jo žudantį žvilgsnį.
Betkokioje situacijoje manęs tai nejaudina.
Nesulaukdamas pertraukos išėjau iš kabineto bei nužingsniavau į Kriso ir Danieliaus kursą.
Pirmas kursas abėjoju, jog galėtu kažką parašyti apie mane, o antras gali būti kadangi ten Filas ir Danielius.
Aš greitai pasikėliau į antrą aukštą, anglų kalbos kabinetas. Mokytojo viduje nebuvo, mokiniai sedėjo ant suolų susirinke į didelį kvadratą bei žaidė kortom. Krisas ir Filas sedėjau vienas prieš kitą mėtydami kortas.
Aš net sekundei nustebau. Krisas visą savaitę su niekuom net nebendravo išskyrus mane, o dabar žaidžia kortom su kitais ir juokiasi.
Loren atvažiuoja rytoj.
Bet aš sugadinau jų žaidimą griebdamas iš Filo kortas bei parodydamas Krisui.-Ei, tu ką darai?!-visi pasipiktinusiai užrėkė.
-Žaidimas tęsesi.-ištarė Krisas duodamas man penkis.
-Bet tu matei mano kortas.-suurzgė Filas.
-Tavo problemos
-Seba, kokio velnio tu čia veiki? Pasimetei klasei?-nebaigė Filas
Aš atsidūsau griebdamas jam už marškinėlių. Vaikinai išsiskyrstė, Krisas su įdomumu stebėjo.
-Tai tu padarei?!
-Ką?
-Tu pats žinai!
-Seba, aš ne...-praryjo seiles Filas.
-Tai ne jis.-pasakė Krisas.-jie su Danielium visą naktį buvo mieste. Užrašas atsirado ryte.
-Kaip tai..-paleidau marškinėlius.-tada kas?..
-Kažkas kas tavęs nelabai bijo. Galvok, Seba, galvok.-nusijuokė tamsiaplaukis.
-Tu apie Adoma?
-Aš turėjau omenyje valytoja, bet Adomas net gi geresnis variantas.
-Jis negalėjo. Tai tikrai ne jis.-Krisas gūžtelėjo pečiais.
Staiga telefonas suskambėjo. Krisas greitai ištraukė jį iš kišenio ir net nepažiūrėdamas kas skambina pakėlė.
-Labas.-nusišypsojo jis.
Vaikinai sustingo. Jis moka taip šypsotis?
-Taip. Pamokoje. Beje, tavo lovą užemė Adomas todėl tu miegosi su manim. Ne, aš to nesuplanavau. Beveik.-nusijuokė jis.-Ir net nebandyk ateiti su peruku bei juostele. Juostelę visai išmesk.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...