***
Veikėja Loren
-Jis tikrai pats nugriuvo!-užrėkė Krisas, aš paverčiau akis.-Tu juk negalima dabar išeiti?!
-Tau pastūmti žmogų nuo laiptų - lyg spjauti! Negalvojau, kad tu gali sužesti mano brolį tik dėl..
-Ble, jis pats užkliuvo su savo kojom, o aš paprastai ėjau pro šalį bei norėjau jį sugauti.
-Ane? Nu ir kas toliau?!
-Nepavyko.-jis atsakė tvarkydamas savo tamsius plaukus.-Pasilik. Tu gi žinai, jog net jeigu išeisi, aš neišvažiuosiu be tavęs. Jeigu tau čia taip patinka, aš pereisiu į tavo mokyklą.
-Nereikia!-išsirovė man.
-Kodėl?-susiraukė jis.
-Tu..nu šita..pirma tai tu ten visus sumuši, antra tai merginos..nu žiūrės į tave, bet ne tik žiūrės. O pas tave ir taip savęs vertinimas aukštas.-susimaišiau.-Kol neišgirsiu, kad su Alex viskas gerai net nebandyk prieiti prie manęs!
Krisas suspaudė dantis spyrdamas iš kojos į duris.
Išbėgau iš viešbučio įkvėpti kuo daugiau šalto oro, jog atšylditi savo blogas mintis.
Kokio velnio aš mikčioju šalia Kriso?! Aš juk niekada nenorėjau 16 metų su kažkuom permiegoti! Tik po savo vanilinių vestuvių, fuck it.***
Veikėjas Adomas
-Lukas tikrai pats užsinorėjo pasikeisti su manim? Kodėl jo tail ilgai nėra? Mes sėdim taip ilgai, o aš jau galėjau nubėgti nusipirkti kažko paėsti. Tu visai supranti, kad aš praleidžiu pamokas?-išpyškinau nuobodžiaudamas sėdint ant suoliuko.-Klausyk, o kodėl jis nevažiavo su tavim? Taip gi logiška bei patogiau. Kokio velnio tu palikai jį koledže ir atvažiavai čianai? Jog pasakyti, kad jis turi atvažiuoti?
Mes sedėjom parke. Čia turėjom susitikti su Luku, jeigu jis visai atvažiuos. Pagaliau pažiūrėjau į vaikiną sėdinti šalia. Žinoma jis, ble, užmigo.-Ei, blondine.-pakračiau jį už peties, kadangi nėra su kuom pasikalbėti.-Ммм..atsiknisk.
-Man nuobodu.
-Mes čia dar tik 10 minučių esam.
-O man vistiek nuobodu.
-Pašokti?!-piktai užrėkė Seba.
-Davai, tai linksma. Žinai kas yra striptizas?-pažvelgiau į jį, o jis sunkiai atsidūso.
-Aš tau panašus į tą, kas šoka striptiza?
-Na, šiaip..
-Atsip*** nuo manęs!
Nelaimyngai sukryžiavau rankas. Seba padarė vaizdą, kad tipo manęs nėra. Kaip jis drįsta nekreipti į mane dėmesį, kai man nuobodu?
Netoliese ėjo 3 vaikinai. Pažiūrėjau į Sebos uždarytas akis.
-Nereikia šokti.-Ką?-nesuprato jis.
-Aš sugalvojau kai ką geriau.-nusijuokiau greitai pabučiavęs jį. Tie vaikinai keistai stebėjo mus. Seba iš nuostabos atidarė burną.
-E..tai buvo ant ginčo.-kreipėsi jis į susiraukusius vaikinus kurie mankštino savo kumščius.-Ble, tiesiog eikit toliai.
-Debiliški piderastai..-susinervavo vienas iš jų prieidamas prie manęs.-Per daug jūsų tapo! Lyg tais gi negalit klonuoti savęs.
Sebis su pykčiu pažvelgė į mane, poto į vaikinus.
-Šiandien pasaulyje bus ant 2 pedikų mažiau.-ištarė nepažįstamasis smogdamas jam.
YOU ARE READING
I'm a boy?!
Teen FictionAš savo noru pasirašiau kontraktą į pragarą,kuris vers mane pasikeisti tiesiogine to žodžio prasme. Šita istorija yra apie tai kaip aš patekau į koledžą tik vaikinams,kuriame siaučia mano didžioji paslaptis. Ir kas atsitiks kai apie mane sužinos ki...