TEŞEKKÜRLER

6.1K 174 78
                                    



KoPSUN KIYAMET' İ OKUDUĞUNUZ İÇİN ÖNCELİKLE HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. OKUYAN, OYLAYAN, YORUMLAYAN VE BUNDAN SONRADA OKUYACAK OLAN HERKESE ŞİMDİDEN ÇOK TEŞEKKÜRLER.

Hikayeme başlarken, "beğenilmezsa yayından kaldırırım" demiştim ama sizler çok beğendiniz ve bugün sizler sayesinde  son bölümü de yayınladım. Bana bu mutluluğu yaşattığınız içinde ayrıca teşekkür ederim. Bu benim için gerçekten  çok güzel bir deneyim oldu.

Hikayeye gelecek olursak; okuduğunuz üzere kötü sonla bitti. "Kopsun kıyamet" diyerek başladım hikayeme ve bir şekilde bu kıyametin kopması gerekiyordu. O yüzden kötü sonla biteceği zaten başından belliydi.

Elçin ve Cengiz in boşanması güzel bir sondu ama Kerem ve Cengiz in vurulması malesef kötü bir sondu.
Okuduğunuz üzere finalde Kerem ve Cengiz birbirini vurdular ama ikisininde ölüp ölmediğini görmedik. Bunun nedeni eğer (insAllah) hikayem güzel yerlere ulaşırsa, devamınıda yazabilme düşüncesi... Umarım hikayem geniş bir yelpazeye ulaşırda bende davamını yazarım.
Sizler de hikayenin devamını okumak ister misiniz?

Başından beri finali hep böyle hayal etmiştim ve aynen de öyle yazdım.
Bence güzel bir final oldu, ya sizce?

Sibel e gelecek olursak; Sibel karakterini birçoğunuz çok sevdiniz. Onunla ilgili de birşeyler yazmak isterim.
Belki Sibel in ağzından yaşadıklarını kısa bir hikayede veya özel bölümler şeklinde vermeyi düşünüyorum.
Sizce hangisi güzel olur?

Evet biliyorum mükemmel bir hikaye yazmadım, buna rağmen kalemimi beğeniyor olmanız bana moral oluyor.  Ortaokul mezunu, amatör bir yazarım. Kendimi geliştirmek adına birçok şey yapıyorum. Hatalarım, eksiklerim, yazım yalnışlarım ve birçok noktalama hatalarım var biliyorum. İnşAllah hepsini zamanla düzelteceğim.

Öncelikle genel bir düzenleme yapmayı düşünüyorum. Birde Elçin in Kerem e aşık olma süresini biraz uzatabilirim. Birçok kişi bu süreyi çok erken bulmuştu. Biraz uzatmam iyi olacak galiba.

Yapabilirsem hikayeyi yayından kaldırmadan düzenliyeceğim ama eğer yayından kaldıracak olursam da zaten bir duyuru yayınlarım.
Hikayeyi kütüphanenizden hemen kaldırmayın bence, özel bölümler yazmaya çalışacağım inşAllah.
Ben Kopsun Kıyamet i yazarken çok severek yazdım, umarım sizlerde çok sevmişsinizdir.

Birde; yepyeni ve birbirinden farklı kurgularla wattpad da olmaya devam edeceğim. Yayınladığım bütün hikayelerde yanımda olursanız çok sevinirim.
Takipte kalın, hoşçakalın, Allah'a emanet olun.

Tekrardan hepinize çok teşekkür ederim.👐💕😊

Kopsun KIYAMET Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin