CINCISPREZECE-WEEKEND

69 7 0
                                    

Micul dejun din dimineața de sâmbătă este întotdeauna unul vesel şi plin de energie.Iar sâmbăta asta nu difera în niciun fel de oricare alta.

,,Deci, Zo, trebuie să punem unele lucruri la punct."Bree se apleacă uşor peste masă spre cea mai tânără membră a coloratului nostru grup de prieteni, care acum părea puțin speriată.

,,Uşor, Bree.Aminteşte-ți că încă este nouă."o instruieşte Theo, iar ea îşi dă ochii peste cap.

,,Nu o s-o mănânc, doar mă asigur că nu iese nimic prost şi nu ne-o luăm pe coajă de la bunăciunea sovietică."

Zoya se încruntă, întorcându-şi privirea spre mine.

,,Prin bunăciune sovietică se referă la Misha?"

Îmi strâng buzele într-o linie, neştiind cum o să reacționeze, apoi se aude Kat, la două scaune distanță, pufăind.

,,Ei, haide!Chiar şi frate-tău fiind, nu poți să nu zici că este sexy!"

Zoya roşeşte uşor, în timp ce băieții se prefăceau dezgustați.

,,Înainte să ajungem altundeva cu discuția despre Yablokov, să ne asigurăm că ucenica noastră -aici de față- este bine instruită."preia Nick cârma, punându-şi un braț pe după umerii ei într-un mod protectiv.

Dar îi dă imediat drumul, întorcându-se în scaun pentru a fi cu fața spre ea.

,,Uite: în primul rând, trebuie să ne asigurăm că, indiferent de ce se întâmplă, vei ştii aceeaşi poveste ca noi."

Ea păru puțin confuză, dar imediat realiză şi mării ochii.

,,Oh."

,,Este foarte important ca adevărul nostru să fie comun.Toți ceilalți ştiu asta."

Ezită, dar apoi dădu uşor din cap.

,,În regulă.Ai mai gustat vreodată alcool?"

Dă din cap în semn că nu, făcându-ne pe toți să ne strâmbăm uşor nemulțumiți.Era destul de complicat cu începătorii, dar aveam încredere în ea.

,,Ei bine, te arde gâtul şi până în stomac când îl bei, dar de la al treilea pahar începi să nu le prea mai simți.Şi important e că atunci când râzi sau plângi din lucruri banale trebuie să ştii să spui stop, altfel îți vei petrece restul serii cu capul într-un vas de toaletă."

Se strâmbă uşor dezgustată, fiind de-asemenea confuză.

,,Sună oribil!De ce lumea îşi face asta?"

Atunci Nick rânjeşte, privind scurt spre noi ceilalți.

,,Pentru că este distractiv!Vei vedea."îi face cu ochiul, Zoya dând uşor din cap ca aprobare.

,,În regulă, acum că am discutat şi asta, să ne bucurăm de minunata zi de weekend oferită, din păcate, doar o dată pe săptămână."se întinde Theo, încrucişându-şi brațele după cap.

Eu atunci arunc o privire la ceasul de pe mâna lui Kat.

,,Ei bine, ne vedem în două ore."mă ridic de la masă, făcându-i pe toți să se încrunte.

,,Unde te duci?"întreabă Bree confuză, iar eu ridic din umeri în timp ce-mi reaşezam bretelele rucsacului pe umeri.

,,Am decis cu Yablokov să facem nişte ore extra astăzi.Vrea să îmi arate nişte trucuri pentru eficiență maximă pe teren."

Nick ridică o sprânceană, uşor amuzat.

,,Petreci tot mai mult timp cu el.Sigur nu te învață şi altceva?"

NoviceaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum