NOUĂSPREZECE-FURTUNĂ

57 5 0
                                    

Un fluierat prelung a întrerupt murmurul de voci animate de fericire, doamna Johnson atrăgând atenția asupra sa.

,,Grupați-vă câte doi și formați rânduri spre autocare."ridică tonul pentru a putea fi auzită, noi conformându-ne imediat.

Dar asta nu se datora absolut deloc disciplinei oferite aici, ci purei noastre exaltări pentru o excursie în oraș.Și, cum elevii de generală avuseseră ieri parte de excursia lor, noi, cei din ultimii patru ani, ne bucuram de mai puțini Jurați însoțitori.

,,Cred că ești tare nerăbdătoare."o privesc pe Zoya, pe care o convinsesem să lase uniforma de-o parte pentru ceva mai casual.

Ea dă energic din cap, zâmbind de la o ureche la alta.

,,Chiar sunt foarte curioasă să văd cum arată un mall."

Eu chicotesc, căci era de-a dreptul simpatică.

,,Mi-ar fi plăcut să fi venit și Misha cu noi, dar aparent e mai plăcut să faci voluntariat la grădinița academiei."zice confuză, iar eu ridic sprâncenele, căci era o veste cu totul nouă.

,,Serios?"

Ea dă din cap, cu o privire destul de plictisită pe chip.

,,Mda.Aparent îl relaxează să stea printre o grămadă de mucoși care abia își țin echilibrul."

Mă încrunt, amintindu-mi cât de rar îl văzusem, în afara antrenamentelor abia zărindu-l în fugă pe coridoare.

,,Face asta de mult?"

Ridică din umeri, ocolind o băltoacă de pe asfalt.

,,Prima oară când mi-a zis de așa ceva încă era un proaspăt-Jurat.Dar nu îi pun multe întrebări, pentru că preferă să nu vorbească aproape deloc despre el."

,,Hm.."e tot ce spun, dar ea nu mai era atentă la mine, ci la căutatul hanoracului din rucsacul său.

Era destul de posibil să se fi dus datorită ultimelor evenimente.Ar avea sens, dar de ce tocmai la grădiniță?

,,Abia aștept să dăm cu ochii de civilizație din nou!"țopăie Kat veselă, apucându-mă cu un braț de după gât.

,,Da.Viața între munți și într-o academie mică ca a noastră te face să te simți de-a dreptul rupt de realitate!"o completează Bree, verificându-și părul să stea bine în coada de cal pe care și-o făcuse.

,,De acord."apare și Nick, zâmbindu-le fermecător boboacelor din spatele nostru, care se dau imediat la o parte pentru a veni el și Theo lângă noi.

,,Hm, gânduri mărețe pentru azi?Adică, nu în fiecare zi te chinui atâta ca să-ți iasă părul intenționat ciufulit."îl iau peste picior pe Theo, care-și așează ochelarii de soare pe nas, având o atitudine superioară în timp ce provoca câteva oftaturi în stânga și dreapta.

Boboacele astea...

,,Habar nu am despre ce vorbești."zice în timp ce zâmbea țanțoș la alte două eleve de clasa a 10-a.

Kat ridică o sprânceană, privindu-l cu un amuzament copios.

,,Oh, nu?Se pare că a uitat că mi-a consumat jumătate de tub de fixativ în timp ce mă chinuiam să-i calc cămașa cu fierul ăla de călcat antic."

Theo se încruntă la ea în timp ce noi și alți câțiva din apropiere râdeau pe înfundate.

,,Gură-spartă."mormăie nemulțumit, Bree împingându-l ușor cu șoldul.

,,Ei, haide nu te supăra acum!Doar nu vrei să te vadă toate femeiuștile alea umane supărat ca un copil mic."îi face cu ochiul, după care Theo începe să spună ceva ce părea serios.

NoviceaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum