Următoarele trei zile au trecut mai rapid decât am fi anticipat oricare dintre noi, dimineața de Ajun fiind una destul de agitată, dar în acel mod sărbătoresc.Toată lumea era prinsă în feeria Crăciunului, mai ales că în seara asta aveam să vedem bradul împodobit, la petrecerea de schimbare a cadourilor.Și, cum nu rămăsesem foarte mulți, avea să fie ceva de-a dreptul plăcut.Cu această ocazie Pockets și-a mutat patefonul vintage în Sala de recreere principală, cu toată colecția lui de discuri, iar în Sala de mese se revărsau tot feluri de mirosuri delicioase dinspre bucătărie, organizându-se o adevărată masă festivă la cină.Noi tocmai ce terminasem de văzut un film când am decis să ne pregătim rapid pentru cină și mica petrecere.Eram cu toții destul de entuziasmați, mai ales că primisesem și corespondența de acasă.
,,Sper că mama mi-a trimis fursecuri cu ciocolată."spune Nick în timp ce aruncă din nou o privire prelungă coletelor din brațele sale.
Râd scurt, oprindu-mă în fața camerei mele.
,,Numai la mâncare ți-e gândul..."
,,Pf, normal!"exclamă, iar eu râd ceva mai tare înainte să închid ușa în urma mea.
După ce am parte de un duș lung, decid să-mi deschid scrisorile de la prieteni, apoi pe cea de la mama, Kevin și Angelo.Mă bucuraseră toate foarte mult, așa că atunci când am început să deschid coletele eram deja într-o stare extrem de bună.Desigur, mama, Kevin și Angelo și-au sincronizat cadourile, ca în fiecare an, primind o întreagă ținută:o pereche de cizme foarte drăguțe, o rochie gri-închis din cașmir, destul de simplă și cu decolteu en coeur, un colier din perle și cercei asortați.Și, cum nu aveam nimic mai bun de purtat, decid să le îmbrac, prinzându-mi și părul într-un coc simplu și lejer.Puțină mascara, niște ruj roșu, câteva picături din parfumul meu aproape terminat și câteva șuvițe lăsate să-mi cadă pe lângă chip și eram gata.Înșfac cutiile pe care m-am chinuit o zi întreagă să le împachetez cât-de-cât acceptabil, punându-le cu grijă într-un rucsac mic de piele, și mă îndrept spre Sala de mese.
,,Plănuiești să frângi câteva inimi în seara asta, sau ce?"întreabă Zoya imediat ce mă zărește apropiindu-mă de masa la care era așezată, iar eu chicotesc scurt.
,,Poate..."îmi flutur genele într-o manieră exagerată, apoi mă așez pe scaunul de lângă ea.
După ce termină de râs se lasă pe spătar, nebunia ei de bucle roșcate fiind strânsă într-o coamă lungă care îi acoperea complet spatele.
,,Să fiu flatat că voi avea compania unor astfel de domnișoare?"întreabă Nick cu un accent britanic exagerat, noi chicotind scurt în timp ce se așeza pe scaunul rămas.
,,Nu credeam vreodată că îmi voi petrece Crăciunul cu tine, Drozdov."îmi scutur capul, apoi ridic din umeri.,,Măcar partea cu 'nesilită' a rămas neschimbată."
El se încruntă și mă împinge în joacă de pe scaun, făcându-mă să mă bălăngăn puțin în timp ce râdeam.Au urmat și alte șicane până s-au adunat toți în Sala de mese și cina a putut să înceapă.Desigur, am fost răsfățați cu cele mai bune feluri de mâncare posibile, fără a strica un moment tradiția cu anumite mâncăruri, cum ar fi friptura de porc cu piure de cartofi sau plăcinta de mere cu scorțișoară, nuci și cuișoare și, ceea ce nu vei întâlni nicăieri în America decât în comunitățile de supranaturali:vinul fiert cu scorțișoară.Apoi a urmat adunarea în Sala de recreere principală, unde am trecut cu toții la împodobirea bradului, unii mai implicați decât alții, și schimbarea de cadouri.Noi trei stăteam așezați turcește pe jos, între șemineul imens din cărămidă și brad.
,,Ce drăguț!"exclamă Zoya când descoperă fesul, fularul și perechea de mănuși asortate de la Nick, zâmbind de la o ureche la alta.
,,Mă bucur că-ți plac puștoaico."îi zâmbește scurt, iar ea așează cutia de-o parte, lângă cea cu șalul de la mine.
CITEȘTI
Novicea
FantasyLumea în care trăiesc a luat-o razna. Totul pare constant învăluit într-o ceață densă a pericolului și nesiguranței. Aliații devin inamici, secrete din trecut răstoarnă vieți cu susul în jos, iar delimitarea dintre bine și rău s-a pierdut într-o v...