TREIZECI ȘI ȘASE-SCRISORI

50 7 0
                                    

Dimineața de 31 decembrie a devenit brusc mai animată decât celelalte.Am primit o scrisoare de la Theo, lucru care nu se întâmpla niciodată în timpul sărbătorilor, datorită programului încărcat al familiei lui.Dar am decis să nu o implic încă pe Zoya, când nu știam despre ce-mi scria, așa că doar l-am căutat pe Nick.L-am găsit pe hol, părând să se grăbească undeva.

,,Hey, am primit o scrisoare de la Theo!"îi zic imediat, chiar înainte de a ne apropia destul, iar el scoate atunci din buzunarul de la spate un plic cartonat.

,,Bree."spune simplu și atunci expir prelung.

Ce naiba s-a mai întâmplat acum?

Dar, fără niciun alt cuvânt, ne-am dus în bibliotecă într-un loc retras și am deschis ambii scrisorile, citindu-le rapid.

"Anna,

Sper că scrisoarea a ajuns la timp la voi.Nu am sunat, pentru că e ceva ce nici măcar eu nu ar trebui să știu.Părinții mei au fost chemați de urgență la lucru la doar câteva ore de când am ajuns acasă și au ajuns înapoi abia acum, după două zile.Am reușit să scotocesc prin bagajele lor și am descoperit date despre mormintele Sângeroșilor, apoi certificate de exhumare a fiecăruia și rapoarte cum că le lipsesc cadavrele.Iar cadavrele le erau ascunse sub Armureria Juraților din Budapesta, clădire de maximă siguranță, deci poți presupune ce s-a întâmplat.Oricum, părinții mei par extrem de îngrijorați, la fel și toți Jurații care au tot venit pe la noi...Casa mea arată ca un Cartier General în momentul ăsta.Se întâmplă ceva și, aparent, ceva destul de grav.

Theo"

Am rămas holbându-mă la scrisoare, iar când îmi ridic privirea spre Nick, el se holba la mine cu ochii cât cepele.Inima deja îmi bătea nebunește în piept, așa că nu mai pierd vremea și facem imediat schimb de scrisori.

"Nick,

Când părinții mei au părut s-o ia razna după un apel, am realizat că nu-i de bine deloc.A fost o spargere în mormântul Aleksandrovilor, toate cadavrele lipsind, la fel și țepușele cu care fuseseră împunși.Chiar dacă nu văd de ce s-ar panica atât de tare pentru că lipsesc niște cadavre, mi-am dat seama că este o treabă destul de importantă.Au început deja patrule și inspecții pentru a le găsi, iar toată lumea pare prinsă într-o panică generală.Poate puteți afla voi ceva.

Bree."

Împăturesc înapoi scrisoarea, absolut șocată de ce tocmai citisem.Nu era ceva ce se întâmpla în fiecare zi.

,,De ce naiba ar vrea strigoii niște cadavre?"întreabă Nick, iar eu ridic din umeri.

,,Posibil să fie vorba de Aleksandrovii despre care se crede că ar fi încă în viață?"

El nu-mi răspunde, pentru că atenția ne e atrasă de o mișcare rapidă în apropiere.Era Zoya, care părea de-a dreptul luată pe nepregătite de ceva anume.

,,Eram sigură că vă găsesc aici!"zice ea, apoi se oprește privind scrisorile de pe masa dintre noi.

Aproape mă jenez, pentru că nu voiam să se simtă prost pentru că fusese lăsată pe dinafară, dar apoi ea-și îndeasă mâna în buzunarul puloverului și ne indică un plic desfăcut.

,,Anna, trebuie să citești asta."apoi aruncă plicul peste celelalte hârtii.

Îl privesc ezitantă, oarecum panicată de hotărârea din vocea ei și de ce aș putea citi în scrisoarea aia.Dar iau oricum plicul în timp ce ea-și trage un scaun și încep să o citesc.

NoviceaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum