,,Pe cine vei tortura în seara asta?"se aude glasul ironic al lui Bree în timp ce intră la mine în cameră.
Îmi dau ochii peste cap, asigurându-mă că paltonul îmi stă așezat cum trebuie, iar când mă întorc bufnesc în râs.Ea atunci își pune mâinile în șolduri, ridicând sprâncenele.
,,Ce, crezi că nu pot face față la doi spioni într-o singură seară?"
Îmi face cu ochiul, apoi se trântește pe spate în patul meu.
,,Știi, costumul ăsta este surprinzător de comod.Poate îl convingem pe Pockets să-l facă uniforma oficială a academiei."
,,Vrei să ucizi strigoi sau să le oferi o erecție?"ridic sprâncenele, ceea ce o face să chicotească.
,,Mda, ai dreptate.Probabil îl voi păstra doar pentru mine în privat."apoi se ridică în șezut, oferindu-mi un rânjet pervers și o privire complice.,,Sunt sigură că lui Elliot i-ar plăcea ceva mai neobișnuit."
Aici e rândul meu să rânjesc.
,,Hm, aud tot mai des despre el în ultima vreme...Vrei să-mi spui ceva, Bree?"dau din sprâncene, făcând-o să pufnescă.
,,Fii serioasă!L-am păstrat prin prejmă doar pentru că e mai bun la pat decât toți ceilalți.Nu-i nimic mai mult de atât."îmi explică plictisită, verificându-și peruca de un roșcat închis în oglindă.
,,Mda, fie cum zici tu.Mergem?"sar în capul oaselor, ea răsucindu-se pe călcâie imediat.
,,Să-nceapă petrecerea!"țopăie, făcându-mă să râd.
În drum am dat și peste Theo și Kat, ea fiind costumată ca Leeloo din The fifth element, iar el ca Danny Zuko din Grease.
,,Ce apariții!"zic, impresionată de cât de bine le ieșiseră costumațiile, apoi apuc bretelele portocalii pe care le purta Kat.,,De unde naiba ai luat așa ceva?"râd, ea ridicând din umeri.
,,Nu asta contează, ci cât de bine semeni cu Angelina Jolie cu bretonul ăsta!"apoi se întoarce spre Bree.,,Mișto salopetă din latex.Biciul unde e?"remarcă, provocându-i prietenei noastre o rotire a ochilor în cap.
,,Știi că sunt Văduva-Neagră.Lasă miștourile, Doamna Cap-de-Morcov."o împunge cu degetul în frunte, după care o ia de braț și o trage după ea.,,Haideți, leneșilor!"
Și cu asta nu am mai făcut nicio oprire pe drum până când am ajuns în principala sală de recreere, acum decorată cu dovleci sculptați și tot felul de decorațiuni obișnuite de Halloween, dând peste tot felul de costumații:de la drăcușori sexy la Big Foot.Dar nimic nu avea să ne pregătească pentru momentul când i-am observat pe Nick și Zoya, râzând de mama focului.Ea e prima care ne observă, făcând semn de la costumația ei la a lui Nick.
,,Vă vine să credeți?!"exclamă, noi fiind pe cât de surprinși pe atât de amuzați.
,,Cine s-ar fi gândit că Zoya va fii Daphne în timp ce eu voi fi Fred?"zice Nick, extrem de energic, iar Theo privește cu un șoc exagerat la îmbrăcămintea lui.
,,Cine s-ar fi gândit că tu chiar ai luat hainele astea din magazin?!"
,,Nătărăule."mârâie Nick, oferindu-i un pumn în braț, în timp ce el rânjește drăcește.
,,Trebuia făcută gluma, recunoaște!"
Nick doar își rotește ochii-n cap, apoi ne privește pe fiecare în parte.
,,Hm, deci îi avem aici pe Danny Zuko, Leeloo, Văduva-Neagră și...."după câteva momente în care mă analizează concentrat, un beculeț pare să i se aprindă de nicăieri.,,Evelyn Salt?"
CITEȘTI
Novicea
FantasyLumea în care trăiesc a luat-o razna. Totul pare constant învăluit într-o ceață densă a pericolului și nesiguranței. Aliații devin inamici, secrete din trecut răstoarnă vieți cu susul în jos, iar delimitarea dintre bine și rău s-a pierdut într-o v...