,,O să intrăm în foarte multe belele."anunță Kat, iar eu doar îmi rotesc ochii în cap.
,,Nimic din ce n-am mai văzut."
Ea era foarte încordată în timp ce stătea într-unul dintre fotoliie camerelor de recreere.Noi ne aflam într-unul dintre multele separeuri, tocmai cel de la capătul coridorului, care era oarecum mai intim.
,,O clădire baricadată din exterior de strigoi, iar înăuntru sunt mai multe persoane neajutorate."mă priveşte Nick cu răbdare, în timp ce eu îmi făceam întinderile.
,,Am echipa cu mine?"
,,Eşti doar tu."
Oftez, concentrându-mă pe şipcile podelii în timp ce-mi întindeam muşchii coapselor cu o fandare largă.
,,Sparg un geam mai ferit ca diversiune după ce-i ascund pe ceilalți.Las strigoii să intre şi folosesc un atac surpriză.Imediat ce rândul exterior s-a rarificat, folosesc o ieşire nepăzită pe unde batem în retragere."
Dă din cap, clar analizând cu grijă tot ce spusesem.
,,Şi dacă sunteți descoperiți?"
,,Trec în ofensivă înainte să fie nevoie de defensivă şi atac rândul periferic.Nu s-ar aştepta şi astfel i-aş doborî mai rapid, putând apoi să mă concentrez pe cei care porniseră din prima la atac direct."
,,Şi cu neajutorații?"
,,Îi păstrez în apropiere şi blochez accesul la ei."
,,Şi cum ai de gând să faci asta?"întreabă şi pot observa zâmbetul amuzat care se lupta să-i răsară pe buze.
Erau întrebări iritante, dar necesare pentru antrenarea mentalității din luptă.
,,Locuri cu acces restrâns, de preferat cât mai închise ca spațiu."
,,Şi dacă sunteți pe plan neted?"
,,Apelez la defensiva prin încercuire şi încerc retragerea cât mai rapidă."
Ochii îi strălucesc cu mândrie, în timp ce colțurile gurii i se arcuiesc în sus.
,,Foarte bine."
,,Rândul meu."mă aşez turceşte pe covorul mițos roşu de sub mine, gândindu-mă intens în timp ce el aştepta cu calmitate.,,O fundătură, doi răniți şi o ambuscadă de sus."
Îşi îngustează privirea, apoi expiră prelung.
,,Eşti necruțătoare."mormăie, iar eu zâmbesc ca un copil inocent.
,,Mai uşor cu complimentele, camarade, sau aş putea chiar crede că eşti gata să mă ceri de soție."
Îşi scutură capul, lăsându-şi întregul chip să cadă spre podea, în timp ce se sprijinea cu coatele de genunchii îndoiți.Cât el se gândea la tratarea situației expuse, eu mi-am învârtit privirea prin încăpere.Kat şi Theo stăteau pe fotolii alăturate, trecând în revistă toate formulele şi farmecele învățate, ba chiar şi unele în plus.Bree, în schimb, se mulțumise să repete mişcările de bază cu pumnalele din lemn pe care şi le confecționase singură acum mai mult timp.
,,Mă folosesc de poziția vulnerabilă oferită de ambuscadă şi trec la atac direct.Ținând cont că am alături răniți, nu pot decât să rămân în defensivă, dar încerc să strecor şi puțină ofensivă.Folosesc formația centrată cu scut uman."
,,Inventiv început.Aplici vreo tentativă de retragere?"
,,Ar însemna sinucidere curată.Cu doi răniți în grijă nu aş putea să mă deplasez prea rapid sau până prea departe.Iar locul strâmt de acțiune este un minus."
CITEȘTI
Novicea
FantasyLumea în care trăiesc a luat-o razna. Totul pare constant învăluit într-o ceață densă a pericolului și nesiguranței. Aliații devin inamici, secrete din trecut răstoarnă vieți cu susul în jos, iar delimitarea dintre bine și rău s-a pierdut într-o v...