DOUĂZECI ȘI TREI-RĂSCOALA

48 7 0
                                    

Euforia provocată de momentul acceptării mele în rândul Juraților se risipise imediat ce am dat peste o încăpere plină cu colegii mei, complet nemulțumiți, vorbind agitați.Abia atunci am realizat că răsăritul era deja pe sfârșite, neliniștindu-mă oarecum cu trecerea mult prea rapidă a timpului.Cu toate astea, m-am oprit la intrare, de unde am primit o conservă și o lingură, înainte de a mă duce la prietenii mei.Pe drum am observat că aveam fasole, într-un sos de culoarea argilei, extrem de dubios.

Ghinionul meu că sunt flămândă.

,,Ce naiba se petrece aici?"mă așez lângă Zoya, pe paturile noastre încă unite.

,,Sunt pișați pe ei de frică și cred că scandalul ăsta o să facă rost de o soluție."explică Nick plictisit, mâncând rapid din propria conservă.

,,Poți s-o iei și pe-a mea."spune Kat, întinzându-i conserva ei lui Nick, care nu ezită înainte să o devoreze.,,Tu pe unde-ai umblat?"

,,Pe aici."apoi mă aplec în față, sperând să audă doar ei.,,Aflând chestii."

Bree pufnește amuzată, înghițind din gură înainte să chicotească scurt.

,,Ești incredibilă!"

Mă abțin din a-i oferi un ghiont, luând în schimb o lingură de fasole.Nu era minunată, dar era comestibilă, așa că am mai luat câteva guri la repezeală.

,,Am auzit rapoartele făcute de Jurați și i-am convins să organizeze o misiune de recuperare a ostaticilor."

Ridică cu toții sprâncenele.

,,Și cum ai făcut asta?"întreabă Theo, parcă știind ce urma să spun.

,,Ei bine, se poate să fi dat buzna în mijlocul discuțiilor, în timp ce trăgeam cu urechea.Galina arăta de parcă ar fi vrut să mă decapiteze, dar s-a sfârșit cu bine."

Urmează câteva momente de liniște.

,,Dar cum i-ai convins?Sunt depășiți numeric cu siguranță, iar misiunile de recuperare nu au fost niciodată în discuție, nici măcar când erau destul de mulți.Nu cred că ar fi ris-."apoi Nick se oprește, privindu-mă direct în ochi.,,Ce dracu' le-ai spus?"

Eu nu mă grăbesc să răspund, privind nesigură la Zoya, care abia acum era și ea implicată în partea asta a grupului nostru.Dar decid că va afla oricum.

,,Ei sunt depășiți numeric, dar noi nu."

Nick își îngustează privirea, de parcă încerca să-și dea seama dacă înțelesese bine.

,,Doar n-...Nu!"spune Bree brusc, complet luată pe nepregătite.,,Cum i-ai convins?"

Acum toți mă priveau de parcă eram un Oracol, care avea răspunsuri la cele mai complicate întrebări din Lume.

,,M-am dat ca exemplu.Fanin mi-a susținut ideea."

,,Serios?!"spune Zoya dintr-odată, apoi o privire temătoare-i bântuie chipul.,,Dumnezeule, chiar sunt disperați!Fanin este unul dintre cei mai raționali oameni și n-ar fi fost de acord cu asta dacă nu ar fi fost ultima speranță."

Nu mai spune nimic, doar continuăm să ne mâncăm fasolea.

,,Sunt neoficial una de-a lor."spun brusc, făcându-i să mă privească nedumeriți.,,Au făcut salutul."le explic, lăsându-i cu gurile căscate.

,,Nu!"spune Kat, șocată, iar eu dau din cap.

,,Ba chiar da.Încă nu s-a decis cum vor proceda cu crucifixele, dar chiar au făcut salutul."

NoviceaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum