17~ Něco mi tají ~

647 34 0
                                    

Otočila jsem se a stál tam on...

Nechtěla jsem s ním mluvit a tak jsem šla dál. Popoběhl ke mě a stoupl si předemě, čímž mě donutil se zastavit.

,,Všude jsem tě hledal...bál jsem se, jestli se ti něco nestalo.." Nick zněl upřímně, ale i tak jsem zanechala kamennou tvář.

,,Jsem v pohodě, jak vidíš a teď bych šla ráda domů, jestli dovolíš." Pokoušela jsem se proklouznout, ale marně.

,,Proč se mnou nechceš mluvit? Nic jsem neudělal.."

,,Tak proč mi neřekneš pravdu?" Pohlédla jsem mu do očí.

,,Protože..to prostě nejde. Nemůžu ti to říct."

,,Fajn. Tak mi nic neříkej, ale uhni. Chci jít domů."

,,Ne, dokud mi neřekneš odkud o ní víš?"

,,Proč bych ti měla něco říkat, když ty mě neřekneš nic? Odpověď za odpověď a teď jdu." Konečně se mi ho podařilo obejít.

Došla jsem domů a lehla v pokoji na postel. Byla jsem z dnešku unavená. Někdo zaklepal na dveře a vstoupil, protože jsem neodpovídala. Byl to Peter.

,,Ahoj. Je ti něco?"

,,Ahoj. Ne, jen náročný den ve škole.."

,,Vážně? Volal mi profesor Lenkburk.."

,,Aha..Promiň, Petere."

,,V pořádku. Říkal, že se ti udělalo špatně při anglickém jazyce a tak si odešla k doktorovi."

,,Emm..jo. Ale už mi je lépe."

,,Tak fajn. Přinesu ti čaj."

,,Díky."

Odešel z mého pokoje a já byla zmatená. Proč by mě profesor Lenkburk kryl? Peter mi přinesl čaj a pak zase odešel, abych mohla odpočívat. Lehla jsem si a zavřela oči.

(....)

Spala jsem až do rána. Ráno jsem se probrala, oblékla, vyčistila zuby, učesala, připravila do školy, nasnídala a vyrazila do školy. Měla jsem dost času tak jsem zpomalila krok. Došla jsem do školy a Betty mi hned skočila kolem krku. Ráda jsem ji viděla.

,,Ahoj, Betty."

,,Ahoj, Jess. Tak jak se na dnešek těšíš? Je první taneční hodina."

,,Úplně jsem na to zapomněla. Je to super."

,,Taky si myslím. A co Nick?"

,,Co s ním?"

,,No tak. Něco nového, co bych měla vědět?" Zase se usmívala jak blázen.

,,Betty, nech toho...nemluvíme spolu."

,,Jakto? Co se stalo?"

,,Něco mi tají a já nevím co."

,,Nick byl vždycky tajemnej typ."

,,Pojď už do třídy. Za chvíli zvoní."

Přišli jsme do třídy a připravili si na matiku. Poté by měla být hodina tance. Nemůžu se dočkat. Chtěla jsem se jít zeptat Betty na tu příšernou fyziku, ale Dylen do mě strčila a mě spadl sešit s učebnicí na zem..

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat