Peter už měl vše připravené, tak jsem tedy vzala toulec s šípy a začla konečně věřit, že na nás čeká lepší konec...
Všechny jsem trefila do středu! Poskočila jsem radostí. Peter mi nakázal trefit jablko na jeho dlani. Napřed jsem mu to rozmlouvala, ale nakonec jsem souhlasila. Soustředila jsem se a jablko trefila. Usmála jsem se.
,,Je vážně dobrá. To sdělila po své matce." Řekl za mnou Jeremy.
Otočila jsem se a zahlédla jak tam stojí u stromu s Nickem a usmívá se. Došel ke mě a vzal mi luk společně i s šípy.
,,Tohle ti vážně jde. Jsi dobrá a bude se ti to hodit, ale jako první potřebuješ umět bránit se beze zbraní. Ne vždy budeš mít něco po ruce. Tvou zbraní se musí stát tvé pěsti a nohy." Řekl mi a postavil se naproti mě.
,,No tak fajn..ale to mám bojovat s vámi?" Zeptala jsem se trochu zaraženě a Jeremy přikývl.
,,No tak moment. Vždyť mi jí rozválcuješ, Jeremy." Řekl s pobavením Peter.
,,Jen ať to zkusí." Řekl mu a otočil se znova na mě. ,,Jen pojď. Neboj se mi ublížit."
Rozeběhla jsem se proti němu a skončila na zemi. A zase a zase a zase.
,,Tati, to stačí. Vždyť se nebude moc ani hejbat." Zastal se mě Nick.
Jeremy jen pokrčil rameny a šel si sednout ke stromu. Peter se mi jen smál a Nick šel ke mě a podal mi pomocnou ruku. Děkovně jsem se na něj usmála a ruku přijala. Hrozně mě bolely záda z toho kolikrát jsem spadla na zem. Neměla jsem žádnou šanci beze zbraní. Sice vím, že to je teprve první den, ale i tak jsem mohla udělat něco víc, než pořád ležet na zemi.
,,Dobrý?" Zeptala se mě Nick, když mě zvedl.
,,Bylo i líp, díky."
,,Tak fajn, pokračujeme." Řekl Peter.
,,A nemůžeme tohle vynechat? V pondělí dělám zkoušky na Stipendium a ráda bych měla aspoň nějakou šanci." Řekla jsem celkem zničeně a vyčerpaně. Peter i Jeremy se lehce zasmáli a Peter přikývl.
,,Dáme si tedy pauzu a pak zkusíme šerm." Sedl si k Jeremymu Peter.
,,Fajn. Nicku jak se jmenoval ten člověk, který byl zázračně vyléčen." Zeptal se ho Jeremy.
,,No..jmenoval se..jmenuje se Jeff Strongmen." Odpověděl nakonec.
,,Cože? Ne, tak to není!" Vykřikla jsem.
,,Ticho! Omluvte nás na chvíli.." řekl a táhl mě dál od nich.
,,Co to sakra děláš? Chceš, aby tě můj táta zabil?" Skoro šeptal i když jsme byli 10 metrů od nich.
,,Ne, nechci. Ale nemůžeš to svádět na Jeffa, za nic nemůže! To, že ho nemáš rád neznamená, že musí umřít a to jenom proto, že si lhal otci kvůli mě!"
,,Kdysi dělal pro Jamese, třeba s tím nepřestal."
,,Kdo je James?"
,,Vůdce smečky."
,,Takže Jeff je jeden z nich?"
,,Vlkodlak není, ale býval to jeho lidský špech. Je jeden z mála lidí kdo ví, jak vypadá i jako člověk."
,,Nevěřím tomu, že je s ním. Je to můj přítel a je v pohodě."
,,Třeba si jen na přítele hraje, aby z tebe dostal informace. Přesně jako profesor Lenkburk."
,,Jeff za nic nemůže, jasný? Jdu mu říct, že to jsem já.."
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasiaSedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...