10~ Caroline Siercová ~

827 31 0
                                    

Jako kdyby byl po rvačce...

Došla jsem k němu, chytla ho za ruku a odtáhla stranou. Teď jsem si ho mohla pořádně prohlédnout a viděla jsem to co jsem si myslela. Jeho tvář byla celá pomlácená.

,,Ahoj, co se ti stalo?"

,,Porval jsem se s jedním klukem ze školy, nic to není."

,,Opravdu? Kdy se ti to stalo?"

,,Před minulou hodinou. Nic to není."

,,A jaký kluk tě takhle moc zmlátil? Vypadáš jako kdyby.."

,,Fakt to nic není, jasný? S Jackem jsme se nepohodli." Přerušil mě a ukázal na jednoho kluka.

,,Chceš mi říct, že tě zmlátil kluk, kterej je o dvě hlavy menší než ty a nemá ani škrábnutí?" Na tohle mi jen nejistě přikývl.

,,Řekni mi pravdu...profesor Lenkburk přišel pozdě na hodinu, byl to on?"

,,Cože? Profesor, šílíš? A co se vůbec staráš?" Začal vyšilovat.

,,Jeffe, chci ti pomoct, tak se uklidni!"

,,Nech mě na pokoji, Collinsová!" A odešel pryč.

Bylo mi jasné, že mu to udělal profesor Lenkburk, ale nechápu proč to nikomu neřekl. Nemusí to říkat mě, ale třeba ředitelce. Tohle není normální a jestli to je pravda, tak to musí někdo zarazit. Mávla jsem nad ním rukou a šla pomalu domů. Za chvíli mě doběhla Betty.

,,Ahoj, co to bylo?" Zeptala se hned.

,,Co myslíš?" Nechápala jsem.

,,To s Jeffem Strongmene." Vysvětlila mi.

,,Jo tohle. Já vlastně ani nevím. Hele, jakto, že chodíš do prváku, když tu studuješ už rok?"

,,Můj táta něco měl s ředitelkou, takže jsem měla menší výhody a chodila jsem na hodiny už minulý rok, teď se to mezi nimi pokazilo a já musela udělat přijímačky, které jsem díky tobě zvládla, protože profesor Lenkburk u zkoušek po tvém výstupu už nebyl. No a táta se vrátil k mámě, tak uvidím jak dlouho jim to vydrží."

,,Páni, tak to o všech hodně víš, ne?"

,,Jo. Jeff tu bydlí už od dětství, chodil na klasickou střední, ale vykopli ho kvůli nevhodnému chování a tak šel sem. Včera zvládl přijímačky jen tak tak."

,,Díky, ale zrovna tohle jsem nemyslela. Co víš o profesoru Lenkburkovi?"

,,Vím toho dost nebo aspoň myslím, ale jen díky jedné osobě. Profesor není zrovna sdílný a už vůbec to není někdo koho chceš naštvat, což si včera tak trochu udělala. Je fér, aby si o něm věděla co nejvíc, ale tady o tom nemůžu mluvit." Pověděla mi upřímně.

,,Fajn. Půjdeme ke mě. Bydlím uprostřed lesa." Přikývla a já ji lesem vedla ke mě.

Při cestě jsme si povídali a poznávali se. Betty je hrozně ukecaná a hlavně bláznivá. Tak šílenou holku jsem už dlouho nepoznala. Ukázala jsem jí celý dům a pak ji zavedla do mého pokoje. Táta byl ještě v práci, což bylo super. Aspoň budeme mít s Betty soukromí a ona mi všechno řekne.

,,Mám začít vyprávět nebo dáš přednost otázkám?" Zeptala se.

,,Začneme tím, proč mu ředitelka přede všemi říká Paule? Chápu, že jsi tykají, ale i před studenty?"

,,Paní ředitelka je sestra profesora. Ale tohle nikdo opravdu neví, takže ani muk."

,,Fajn. A jak si říkala, že o něm víš díky jedné osobě. Kdo ti to řekl?" Zeptala jsem se a Betty se na chvíli odmlčela.

,,Řekla mi to Caroline...moje sestra."

,,Co všechno zjistila a jak?"

,,Profesor Lenkburk je něco jako král školy. Nikdo si na něj ze studentů netroufne a to jak si ho včera odpálkovala neskončí dobře. Hele to co ti teď řeknu ví jenom dva lidi z celý planety, takže mi musíš slíbit, že to nikomu neřekneš, dobře?"

,,Dobře, slibuju..."

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat