Jsem vyřízená....
(....)
,,Jess! Rychle vstávej!" Volal na mě táta.
,,Co se děje?" Rychle jsem se posadila.
,,Je to tady.."
,,Cože? Jak jako je to tady?"
,,Přišli hned ráno. Měli jsme štěstí, že se nedostali až sem. Lovci se je snaží udržet u kašny, aby jsme měli dost času."
,,Dost času na co?"
,,Utéct pryč.."
,,Cože? Já nebudu utíkat."
,,Jess, miluju tě z celého srdce a vím, jak moc chceš zachránit svět, ale tohle nemůžeme vyhrát."
,,Jo, takže je tam necháme všechny zemřít? Všechno tohle bylo zbytečný? To mi tady chceš říct?"
,,Uklidni se, rostou ti drápy.." Ten jeho výraz..Bolelo mě ho takhle vidět.
,,Bojíš se mě. Máš ze mě strach..."
,,Tak to není.."
,,Ale ano, tak to je! Půjdu tam a dělat všechno co budu moc a ty mi nezabráníš v tom tam jít."
Vzala jsem si luk s šípy a vydala se ke kašně. Všude byla spousta krve, těla lidí i vlkodlaků. Jsem tu pozdě...Za všechno může on! Proč mě nevzbudil dřív?!
,,Jessico. Už jsem nedoufal, že se ukážeš." Hned jsem poznala kdo to je.
,,Jamesi. Doufala jsem, že budeš ležet někde mezi nimi."
,,Nenechám se tak snadno dostat." Vyšel zpoza stínu a za sebou jeden další muž, který držel Nickovi těsně u krku nůž.
,,Co s ním chceš dělat?"
,,Myslím, že je to celkem zřejmé."
,,Udělám cokoli..jenom ho nech jít."
,,To jsem chtěl slyšet. Což mě vede k tomu, že mi stále něco dlužíš, pamatuješ?"
,,Ano.."
,,Žádám po tobě jen jednu jedinou věc a slibuji ti, že nechám tebe i tvého přítele žít."
,,Fajn, co mám udělat?"
,,Dráha Jess, u nás se zrada trestá smrtí. A je tu někdo kdo naší rasu velmi zostudil svým chováním." Pokynul rukou jinému muži. ,,A když už jsi tady. Chci, aby si to udělala ty. Aby dostal co si zaslouží." Celého zmláceného a od krve přinesli Robina.
,,To ne. Přece nechceš zabít vlastního syna!"
,,Nebudu to já, kdo ukončí jeho život, ale ty. Pokud ovšem chceš, aby Nick přežil. Je to jen na tobě, Jessico. Ale být tebou bych si pospíšil, čas ubývá."
Co mám dělat? Nemůžu zabít Robina, ale ani nemůžu Nicka nechat zemřít. Je to tak těžké. Kéž by tu teď byla mamka a pomohla mi. Nemůžu to udělat, ale...
Zabij mě. Nemáš co ztratit.
Robin je v mé hlavě. Nemůžu tě nechat zemřít. Vymyslím způsob, jak vás zachránit oba.
To nepůjde. Žádný způsob není. Udělej to..Nick tě miluje a ty jeho miluješ taky, není co řešit.
A co ty?
Nechoval jsem se fér. K tobě ani ke svému odpornému otci. Zasloužím si smrt.
Já si to nemyslím. Neudělám to.
Jess, nenech mě tady dál trpět. Stojím tu vedle tebe a jediné co chci je, aby si měla to co si zasloužíš.
Nejde o to co si zasloužím, ale co chci.
A co teda chceš?
Tebe..
Zvedl oči na mě a dlouze se mi podíval do očí. Nevím co budu dělat nebo jak tohle všechno skončí, ale jestli mám dnes zemřít udělám to, co chci.
Pohřeb tvé mámy.
,,Než se rozhodnu chci odpověď na jednu otázku."
,,Dobrá. Jakou máš otázku?"
,,Proč jsi poslal Robina na pohřeb mojí matky?"
,,Chtěl jsem si být jistý, že je vše jak má být."
,,Nevěřím ti. Chci pravdu."
,,Robin chtěl, abych ho tam poslal. Slyšel tvé myšlenky, i když jsi byla tak daleko. Říkal, že nikdy necítil takovou energii. Chtěl jsem vědět na co se mám připravit."
Energie,myšlenky..Četla jsem o tom v mámině deníku.
,,Tvé rozhodnutí?"
Věříš mi?
Vždycky.
Rychle jsem na něj pohlédla, abych se ujistila, že nepochybuje. Nesmím to teď zvorat. Musím se soustředit a můžu oba dva zachránit.
,,Chci zachránit Nicka.."
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasíaSedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...