Dala bych všechno za to, abych byla normální...
Došla jsem domů a akorát mi zavolala Betty. Zvedla jsem to..
Betty: Ahoj, tak už je ti líp?
Já: Ano, díky. Nemáš chuť pařit i dneska? Potřebuju na chvíli vypadnout..
Betty: Jasně, proč ne. Brnknu Caitlin a napíšu ti v kolik se sejdeme.
Já: Dobře, nemůžu se dočkat. Zatím ahoj.
Betty: Čau čau.Potřebovala jsem odejít hned, tak jsem se převlékla a vyrazila do města. V jedné malé kavárně jsem si koupila jahodový koktejl a sedla venku na lavičku. Byla jsem na menším náměstí a uprostřed byla nádherná fontána. Taková malinká, ale i přesto úžasná. Vzala jsem starou minci, kterou jsem měla v peněžence. Někde jí sehnala moje mamka ještě za mlada. Otočila jsem se zády k fontáně, zavřela oči a hodila minci do vody. Přála jsem si, aby bylo vše jako dřív, ale to není možné. Sedla jsem si zpátky na lavičku a dopíjela koktejl.
Weit: Krásný den na procházku městem..co sis přála?
Jess: Není ti blbé pořád mě sledovat? Co ode mě chceš?
Weit: Kvůli tomu, že na tebe mířili nemusíš hned panikařit. Nevystřelil, to je hlavní.
Jess: Skvělý..co všechno ještě víš?
Weit: Všechno..a opravdu jsem netušil, že si až takhle důležitá, páni.
Jess: Ty o mě víš všechno a já o tobě nic, není to fér..jmenuješ se vůbec Weit?
Weit: Já a Weit? Vždyť je to to nejhorší jméno co jsem kdy slyšel..
Jess: Souhlas. V tom baru se nic nestalo, že? Dělal sis jen srandu.
Weit: Proč myslíš, že jsem ti lhal?
Jess: Protože kdyby se něco stalo, tak by tam Betty nechtěla jít dnes znova.
Weit: Vždyť ses jí ani nezeptala..zkus to a uvidíš. Nelhal jsem ti..Ať se ten kluk jmenoval jakkoli, tak je zvláštní. Opravdu nevím, jakej si mám na něj udělat názor.
Betty: Tak za hodinu v parku.
Napsala mi. Šla jsem se domů ještě převléct. Vylezla jsem po stromě a oknem vlezla do svého pokoje. Na mé posteli seděl Nick.
,,Co tu děláš? To je můj pokoj."
,,Já vím, čekám na tebe."
,,Nemám čas, tak bys měl jít domů."
,,Počkej, kam jdeš?"
,,To není tvoje věc. Jdi, musím se převléct a řekni Peterovi, že se vrátím zítra na oběd."
,,Nemůžeš nikam jít. Když si odešla někoho jsme zahlédli. Sledovali nás a tím pádem jsi v nebezpečí."
,,Budu mezi lidmi, přežiju to. Jdu se převléct do koupelny."
Jelikož nechtěl odejít z mého pokoje, tak jsem šla do koupelny. Vzala jsem si na sebe delší červenou sukni s bylími tečkami a černý crop top. Udělala jsem si culík a lehce namalovala řasy. Nick bez klepání vešel dovnitř.
,,Hej, co kdybych nebyla oblečená?"
,,Počkal jsem dost dlouho a nemůžeš nikam jít. Něco se ti může stát."
,,Je milé, že máš o mě strach, ale umím se o sebe postarat. Jdeme s holkama na párty a potom prespím u Betty."
,,Na párty? Půjdu s tebou."
,,Ne, to opravdu ne. Už teď si Betty myslí, že spolu něco máme a pochybuji, že bych jí to vyvrátila kdybys šel taky."
,,Myslí si, že spolu chodíme?"
Neodpověděla jsem a nandala si náušnice. Ještě jsem se na sebe podívala do zrcadla a upustila řasenku, co jsem pořád měla v ruce. Moje oči byli červené...
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasySedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...