,,Haloo?" Zavolala jsem do ticha, kdyby byl někdo okolo, ale nikdo se neozval...
Měla jsem půl hodiny na to, abych našla cestu zpátky. Zkusila jsem jít do leva. Byla jsem už unavená a trochu znepokojená. Opravdu jsem se ztratila v lese, když byla noc. Zkusila jsem zavolat znova, ale místo odpovědi jsem zaslechla vlčí vytí a ne moc daleko ode mě. Zrychlila jsem tedy krok opačným směrem od zvuku. Po chvilce se vedle mě pohlo křoví. Strnula jsem a hlasitě polkla. Ten stejný šedivý vlk se vynořil z křoví a pomalu šel ke mě.
,,Ahoj. Já ti neublížím." Snažila jsem se ho uklidnit, ale začal vrčet víc. Neměla jsem šanci, ale začala jsem utíkat. Vlk se také rozběhl, skočil po mě, ale já zakopla a díky tomu mě vlk přeskočil. Rychle jsem vstala, pomaličku couvala a zastavila až když jsem zády narazila do stromu. Vlk se otočil ke mě a znova se napřahoval ke skoku. Zavřela jsem oči a čekala na nejhorší...
,,Jsi v pořádku?" Ozval se mužský hlas.
Otevřela jsem oči a zahlédla staršího může ve věku Petera. Měl v ruce kuš a na zemi vedle něho šedivý vlk od krve.
,,A-ano. Děkuji." Dostala jsem ze sebe.
,,Pojď. Musíme rychle pryč!" Přikývla jsem a šla za ním.
,,Jak se jmenuješ?" Zeptal se po chvíli.
,,Jsem Jessica Collinsová." Řekla jsem udýchaná, protože jsme až do teď utíkali.
,,Peterova dcera?" Zastavil se.
,,Ano."
,,Tvůj otec je můj přítel. Jsem Jeremy White." Podali jsme si ruce.
,,Vy jste otec Nicka?"
,,Ano. Slyšel jsem, že už ste se měli tu čest poznat." Zasmál se a já taky.
,,Jakto, že si tak pozdě venku?" Zeptal se a vydali jsme se zase na cestu.
,,Chtěla jsem se jen tak projít, ale zabloudila sem."
,,Jo to jsem si všiml." Znova se zasmál.
Podívala jsem se na hodinky.,,Sakra, mám být za pět minut doma.." povzdychla jsem si.
,,To stihneš je to kousek, doprovodím tě." Nabídl mi a já přikývla.
Skutečně to bylo jen kousek a za chvíli jsem stála před domem.,,Děkuji moc."
,,Jessico.." zastavil mě. ,,Neříkej nikomu co se dnes večer stalo. Ani tvému tátovi..dělal by si zbytečně starosti."
Bylo mi blbé mu to neříkat, ale nakonec jsem nejistě přikývla. Chtěla jsem otevřít dveře a už odejít, ale Peter mě předběhl. Koukl na mě a pak na pana Whita.
,,Jeremy..stalo se něco?" Podezíravě se na něj koukl.
,,Petere. Ovšem, že ne. Potkal jsem Jessicu v lese. Jen trochu zabloudila."
,,Dobře, díky."
Vešla jsem dovnitř a Peter za mnou hned zavřel. Odnesla jsem si do pokoje mobil a sluchátka. Vrátila jsem se zpátky dolů na večeři.
,,Jak si věděl, že jsem za dveřmi?"
,,Slyšel jsem nějaké hlasy."
,,Aha. Ty znáš pana Whita?"
,,Jo. Byl to můj nejlepší přítel.."
,,Byl? Co se stalo?"
,,Nechci o tom mluvit." Vzal svůj talíř a umyl ho.
,,Jsi na mě naštvaný?" Jen se na mě podíval a šel do svého pokoje.
Vzala jsem svůj talíř a umyla ho. Pak jsem šla taky do svého pokoje. Lehla jsem si do postele a zavírala oči. Musím zjistit co se mezi Peterem a Jeremym stalo...
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasiSedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...