6~ Smrt Isabell Collins ~

959 40 0
                                    

,,Skončila jste?" Bylo vidět, že se jen tak nenechá rozhodit...

,,Ne.." odpověděla jsem.

Došla jsem ke stolu kde seděli profesoři, sebrala ovladač, zapla hudbu, položila ovladač zpátky na stůl a odstoupila. Sundala jsem si mikinu a stoupla si doprostřed tělocvičny. Měla jsem sebevědomý výraz. Věděla jsem, že teď už to zvládnu a ukážu mu, že se ve mě pletl. Začala jsem tančit. Salta, roštěp, provaz, stojky, přemety. Jedno po druhém jsem mu to tam házela.

,,Jeď Jess! To dáš!"

Zavolala Betty a poté se všichni přidali. Myslím, že to mám v kapse! Dotancovala jsem. Všichni nadšeně tleskali a volaly. Byla jsem na sebe pyšná. Profesor Lenkburk tlusknul a opět všichni stichli. Ani nevím jak to v takovém rámusu mohli slyšet, ale bylo ticho.

,,Odvážné a celkem dobré."

,,Celkem? Bylo to úžasný!" Vykřikla Betty.

,,Sedněte si, slečno Siercová!" Dost přísně řekl profesor Lenkburk.

,,Změnil jste názor?" Zeptala jsem se konečně.

,,Možná..."

,,Spíš určitě!" Zavolala ředitelka u dveří.

,,Paní ředitelko, myslím, že není dobrý nápad jí přijmout. Slyšela jste jak se mnou před chvílí mluvila?"

,,Ale Paule, určitě sám víš, že potřebuješ někdy usadit." Odpověděla mu na to paní ředitelka a pár žáků se lehce zasmálo. I mě to trochu ujelo.

,,Jessica je velmi talentovaná a zaslouží si studovat na této škole. Gratuluji, Jess. Zbytek zkoušek ohodnotí ostatní profesoři, Lenkburk půjde se mnou."

Potřásla mi rukou a odcházela do ředitelny s profesorem Lenkburkem v patách. Než zašli za roh profesor Lenkburk se na mě dost vražedně podíval. Betty se ke mě okamžitě rozběhla a objala mě, zatím co Dylen uraženě odcházela pryč. Všichni mi začali nadšeně tleskat. Postupně mi i někteří blahopřáli. Zvládla jsem to! Jo! Před školou jsem se rozloučila s Betty a pomalu šla domů. Cestou jsem si pořádně prohlédla město. Konečně jsem došla k domu. Odemkla jsem a šla do obýváku.

,,Ahoj, Petere."

,,Ahoj. Tak jak si dopadla?"

,,Zvládla jsem to!"

,,To je úžasný!"

Přišel ke mě a podal mi ruku, aby mi poblahopřál. Šla jsem do svého pokoje, abych tu novinu oznámila Samantě...

Pohled Nicka:
Došel jsem domů po krátké procházce. Dneska jsem nebyl ve škole, jelikož nebyl dnešek povinný a nový studenti mě ani moc nezajímají. Něco se mi celý den honilo hlavou.

,,Tati, ta vůdkyně lovců se jmenovala Isabell Collins, ne?"

,,Ano, proč?"

,,Neměla náhodou něco s Peterem? Nebo jen shoda jmen?"

,,Shoda jmen." Trochu se zadrhl.

,,Co mi tajíš?"

,,Nic.."

Odešel jsem do pokoje, abych už nemusel poslouchat pořád dokola jen tátovi lži. Sedl jsem za počítač a kouknul na sociální sítě. Vyhledal jsem si zprávy o smrti Isabell Collins.

Isabell Collinsová zemřela dne 18. Srpna 2023. Její tělo se našlo u jejího domu Evergreen Teras 263. Tělo našla její sedmnáctiletá dcera Jessica Collinsová. Na těle se našli různé obří kousance. Myslíme, že za vraždou stojí divoké zvíře - Medvěd. Pokud tomu ovšem tak není její smrt pro nás bude navždy záhadou.
Děkujeme, že čtete naše články.

Přečetl jsem si znova třetí větu.

,,Tělo našla její sedmnáctiletá dcera Jessica Collinsová..."

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat