44~ Procházka k rybníku ~

525 22 0
                                    

Otočila jsem se směrem, kterým se díval a zahlédla Betty s Caitlin...

,,Tak která?"

,,Co? Jak která?"

,,Která se ti líbí?" Zasmála jsem se.

,,Mě a jedna z nich? Dobrej vtip." Se smíchem odcházel pryč.

,,Nedomluvili jsme. Jeffe, přiznej se." Běžela jsem za ním až před budovu školy. ,,To byla záminka, jak mě dostat pryč?"

,,Možná.." usmíval se od ucha k uchu.

,,Takže ne. Tak mi to řekni, prosím." Škemrala jsem a dělala psí oči.

,,Když ti to řeknu, změníme téma a to jméno minimálně dneska už nevyslovíš."

,,Já nevěděla, že jsi i stydlivej. Ze začátku si působil jako menší frajírek."

,,No dobře, tak nic."

,,Ne, promiň. Slibuju, že nic neřeknu."

,,Caitlin, ale máme společnou a nehezkou minulost, takže si od toho nic neslibuju."

,,Jakou minulost?"

,,Chodily jsme spolu na základku. Už od první třídy jsme byli nejlepší přátelé. A já se pak začal chovat jak naprostej vůl, což vidíš, že mi zůstalo. A tím pádem jsem ji ztratil. A taky jsem tak trochu začal chodit s její nejlepší kamarádkou, takže to mi taky body nepřidalo."

,,No tak fajn. S tím musíme něco udělat."

,,Jak to myslíš?"

,,To uvidíš. Kam teda půjdeme?"

Usmál se a naznačil mi ať jdu za ním. Po chvíli mi zavázal oči a někam mě vedl. Zeptal se, jestli jsme připravená. Dala jsem palec nahoru a čekala co bude dál. Sundal mi šátek, který dal do tašky. Byli jsme u nádherného rybníku. Sundala jsem si tašku a položila ji na zem.

,,Máš u sebe mobil nebo klíče?" Zeptal se.

,,Jo." Řekla jsem zmateně.

Natáhl ruce, abych mu mobil a klíče dala. Vyndala jsem je z kapsy společně i s malou peněženkou a dala mu je. Schoval to do své tašky a hodil obě do keřů, aby nebyli vidět.

,,Co děláš?" Divila jsem se.

,,Dneska je dost horko, že?" Odpověděl mi otázkou.

Jen jsem přikývla a Jeff se na mě usmál. Pomalu se přibližoval ke mě. Opravdu jsem se bála co udělá, protože z jeho výrazu šlo vyčíst, že to nebude nic dobrého. Sundaval si boty. Pozvedl obočí a já si ty boty taky sundala, i když jsem nechápala proč. Vzal mě do náruče a hodil mě do vody. Všechno bylo úplně mokré. Čekala jsem kteroukoli jinou blbost, ale tohle bylo zákeřný. Hned jak skočil za mnou jsem po něm začala cákat vodu. Oplácel mi to a tak vznikla bitva..

(....)

,,Přijdeme pozdě!" Běželi jsme do školy celý mokrý.

,,Dělej, poběž." Zasmál se.

Měli jsme stejnou hodinu a s profesorem Lenkburkem, takže si to dost odskáčeme. Vtrhli jsme do třídy a všechny pohledy zůstali na nás. Byla tu i Betty s Caitlin a Nick.

,,Kde ste byli? Zvonilo před pěti minutami." Zvědavě se zeptal profesor.

,,Omlouváme se, má chyba. Hodil jsem ji do rybníku a skončilo to takhle." Odpověděl i za mě Jeff a oba jsme se uchechtli.

,,Jděte okamžitě každý do své šatny a vemte si něco suchého. Vaši docházku proberu s paní ředitelkou. A slečno Collinsová, od vás jsem toho čekal hodně, ale pozdní příchody a odchod ze školy při vyučování mezi to opravdu nepatří. Zamyslete se..oba dva."

Oba jsme přikývli a odešli do svých šaten. Já jsem si hodila rychlou sprchu, protože zápach s rybníka nebyl nejlepší. Vzala jsem si věci na tanec a mokré oblečení hodila do igelitové tašky. Vlasy jsem si sepla do culíku. Z šaten jsem vyšli úplně stejně...

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat