54~ Konec Profesora Lenkburka ~

467 20 0
                                    

,,Catlin je označená..."

Nic neřekl a pokračoval v cestě co nejdál odem mě. Nechala jsem ho jít a ještě jednou se snažila, co nejlépe prohlédnout dav. Nicka jsem mezi nimi nikde neviděla. Ovšem zahlédla jsem někoho jiného. Profesor Lenkburk se nenápadně snažil zmizet z parku a neustále kontroval telefon. Opatrně jsem šla za ním a sledovala ho. Do cesty mi stoupla Dylen a opět zhatila mé plány zjistit něco víc.

,,Co chceš Dylen?" Začla jsem narovinu.

,,Koho hledáš? Nechceš pomoct?"

,,Nikoho nehledám, jen musím něco zařídit. Když dovolíš, tak..." samozřejmě neuhla.

,,Co si myslela tím, když si řekla, že je Caitlin označená?"

,,Cože? Nic takového jsem neřekla."

,,Nejsem blbá. Dej si na mě pozor, budu tě mít na očích a zjistím co chystáš."

Nevnímala jsem ji a rychle se rozběhla směrem, kde sem viděla profesora naposledy. Vybrala jsem si směr a zatočila doprava. Do někoho jsem strčila.

,,Promiňte." Omluvila jsem se muži středního věku. Jen kývl a šel dál, jelikož mu zazvonil mobil.

,,Tady Connor, kdo volá?"

Connor? Ten dealer? Jestli si profesor kupoval drogy, tak nebude daleko. Popošla jsem kousek dál a rozhlížela se všude možně. Později jsem zahlédla, jak se Connor rozzuřeně vrací. Konečně jsem viděla profesora o kousek dál. Zaposlouchala jsem se do rozhovoru. Vytáhla jsem mobil a začla natáčet.

,,Dal si mi málo! Koukej mi navalit zbytek!" Vykřikl na něj Connor.

,,Nemluv tak nahlas! Teď nemám, dám ti to později."

,,Na tom jsme se nedomluvili. Naval to teď nebo tě odprásknu ty grázle!"

,,Máš vůbec ponětí s kým teď mluvíš? Znám Jamese Dunwrooka i jeho syna, tak si dávej pozor na to co říkáš, jasný?"

,,Tím mě nezastrašíš, naval ty prachy!" Zalezli do tmavého průchodu a na mobilu nebylo nic vidět. Už jsem ani neslyšela co říkají.

Viděla jsem jen jak profesor odmítl a smál se mu do očí, zatím co Connor na něj měl namířenou pistol. A pak se to stalo...přímo u jeho hlavy se ozval výstřel. Spadl mi mobil a Connor se podíval mým směrem. Schovala jsem se za strom a snažila se nevydávat žádný zvuk. Tak moc jsem se bála. Držela jsem si dlaň na ústech a jedna kapka za druhou mi tekla po tváři. Později už byli slyšet jen houkačky policejních aut. Vzala jsem svůj mobil a vypadla z toho místa. Měla jsem v úmyslu dát profesora zavřít za kupovaní drog, tohle rozhodně nebylo v plánu.

,,Jess! Co se stalo?" Zeptala se Betty, když mě uviděla.

,,Nic, jenom...mám strach."

,,Dobře, uklidni se a pověz mi, co se stalo."

Chtěla jsem jí to říct, ale přerušil mě rozhlas do celého města. ,,Policie právě oznámila, že bylo nalezeno další tělo kousek odtud. Muž byl identifikován jako Paul Lenkburk. Pokud někdo něco viděl ať se okamžitě dostaví na základnu. Muž byl zabit kulkou do hlavy. Buďte opatrní! Děkuji za pozornost." Rozhlas skončil a Betty se na mě okamžitě otočila.

,,Vím, kdo to udělal..."

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat