,,Vím, kdo to udělal..."
,,Tak jo, potřebuju panáka." Řekla ze srandy a donutila mě k menšímu úsměvu. ,,Musíš jít na policii a říct jim co si viděla."
,,Spadl mi mobil a nejde zapnout, takže nemám důkazy."
,,Nejde o důkazy. Viděla si to na vlastní oči. Musíš jim to říct!"
,,Nemůžu..."
,,Proč?"
,,Něco jsem provedla. Nemůžu tam jít a nemůžu o tom dál mluvit. Promiň, Betty. Hrozně ráda bych ti všechno řekla, ale nemůžu. Prosím pochop to, mám tě ráda!" Odešla jsem do doufejme bezpečí svého domova.
,,Ahoj, jsi v pořádku? Slyšel jsem, že se v parku našlo tělo. Měl jsem strach."
,,Jsem v pořádku, neboj se. Budu muset za chvíli zase jít. Vím, že to je blbý, ale Caitlin má oslavu narozenin a já slíbila, že jí pomůžu. Nevadí?"
,,V pořádku, ale hlavně buď opatrná. Začíná to být čím dál horší. Musíš cvičit. Nechával jsem tě, ale od zítřka musíme přitvrdit. Je to potřeba."
,,Dobře. S tím souhlasím, potřebuju to."
,,Fajn a po té párty mi zavolej. Přijedu pro tebe, bude dost pozdě a já nehodlám riskovat, že se ti něco stane."
,,Petere, to ne. Bude trapný, když mě vyzvedne můj táta. Slibuju, že mě někdo odveze, ale prosím nejezdi."
,,No dobře, když jsem ten táta." Usmál se.
Až teď jsem si uvědomila, že je to poprvé, co jsem ho nazvala tátou. Taky jsem se usmála a šla do svého pokoje. Pokoušela jsem se zapnout svůj mobil, ale marně. Celý displej byl popraskaný, takže totálně k ničemu. Neměla jsem ani jak dát Nickovi signál. Zapla jsem počítač a napsala mu zprávu, že měním plány. Doufám, že se koukne na messenger, než to celé začne.
Jess: Mám rozbitej mobil, tak měním plány. Až se budou projevovat příznaky proměny zablikám světlem v pokoji, tak buď ve střehu. Držím palce ať to vyjde.
Už bylo skoro půl. Oblekla jsem si něco teplejšího, protože venku už začínalo být chladno a vyšla z domu. V lese se stmívalo mnohem rychleji, takže by se dalo říct, že už je tma, přitom ve městě jistě svítilo aspoň trochu slunce. Měla jsem divný pocit, že mě někdo sleduje. Zrychlila jsem krok a z lesa naštěstí vyšla v pořádku. Došla jsem k jejímu domu. Otevřel mi vrátný.
,,Ahoj, tak jak to jde?"
,,Ahoj, jsem příšerně nervózní. Volal mi Jeff a říkal, že se mnou musí mluvit o něčem důležitým. Mám strach, jestli jsem něco neudělala špatně."
,,Caitlin klid, jsi úžasná holka a on to ví. Za pět minut je šest, tak mi ukaž jaký máš šaty." Přikývla a odešla do pokoje.
Někdo zaklepal. Vrátný chtěl otevřít, ale já řekla, že to zvládnu. Vrátný odešel do jiné místnosti a já se přesunula ke dveřím.
,,Jeffe, co tu děláš? Komplikuješ nám plán!"
,,Nám? A jaký plán?"
Z pokoje se ozval výkřik a rána, jako kdyby se něco rozbilo. Spíše sklo.
,,Caitlin?!?" Ozvali jsme se oba dva...
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasíaSedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...