Moje oči byli červené...
,,Nicku, co se to se mnou děje?" Zeptala jsem se a otočila se směrem k němu.
,,Co by se mělo dít?" Zmateně se zeptal.
Podívala jsem se zpátky do zrcadla a oči byli opět normální. Nevěřícně jsem se podívala z blízká a opravdu žádná červená tam už nebyla.
,,Co se děje?" Zeptal se.
,,Ale nic...přijdu zítra." Vyběhla jsem z koupelny.
Vylezla jsem z domova oknem a po stromě dolů. Šla jsem na místo setkání. Přišla jsem akorát v čas, protože z druhé strany parku už procházeli holky připravené to pořádně rozjet. Objali jsme se a ještě zašli na rychlé jídlo. Už se pomalu stmívalo a táhlo na devět hodin, takže jsme šli z jídla rovnou do toho klubu.
,,Poslyš Betty, nestalo se včera v tom klubu něco zvláštního?"
,,Jak to myslíš zvláštního?"
,,No..Já nevím...prostě něco."
,,Myslím, že ne. Jenom se tam objevilo pár chlapíků v černým a vypadalo to, že někoho hledali, ale za chvíli zase odešli."
Jen jsem na to přikývla. Takže Weit měl pravdu. Jak to mohl vědět? A kdo to vlastně je? Už jsem na to nemyslela, protože jsme stáli před vchodem.
,,Nebyli jste tady včera, dámy? Dostal jsem informaci, že jste nezletilé, nemůžu vás pustit dovnitř." Řekl člověk co hlídal u dveří.
,,Promiňte, ale můj otec tady vlastní spoustu podniků, včetně toho vašeho, takže jestli ho nechcete zavřít, měl byste nás pustit dovnitř." Řekla Caitlin, která k němu přistoupila blíž.
Dlouze se na ni podíval a nakonec odstoupil, aby jsme mohli projít. S Betty jsme se tomu zasmáli a vešli dovnitř. Dost se to tady rozjíždělo. Caitlin mě zatáhla k baru a objednala nám pití. Betty to do sebe rychle kopla, tak jsem to tedy taky zkusila. Bylo to hrozně silný! Ihned jsem začala kašlat. Betty se zasmála a objednala si další. Poprosila jsem barmana o něco měkčího a šla na parket. S holkama jsme to dost rozjížděly a bavily se. Už dlouho jsem se takhle nebavila. Tancovali jsme a něco málo ještě vypily. Nebo jsem myslela, že málo. Motala jsem se a na chvíli si sedla. Holky pořád tancovali s flaškama alkoholu v ruce a smáli se jak blázni. Já už měla dost a začínala jsem vidět i rozmazaně.
,,Ahoj, zlato. Nechceš tancovat?" Řekl nějaký velmi rozmazaný kluk.
Jen jsem zakývala hlavou do nesouhlasu, ale on to zjevně nepochopil.,,Ale no tak. Pojď tancovat, nejsem tak špatnej." Vzal mě za ruku a přiblížil se ke mě.
,,Táhni od ní, blbče!" Řekli obě holky, odstrčili ho a vzali mě ven z klubu.
,,Jsi v pořádku?" Zeptala se starostlivě Betty.
Jen jsem přikývla a užívala si čistý vzduch. Caitlin od nás udělala pár kroků a za popelnicí začala zvracet. Ani jsem se jí nedivila, mě bylo taky dost šoufl.
,,Jess..."
,,Jo?" Dívala se na mě dost vystrašeně. ,,Co se děje, Bet?"
,,T - tvoje oči...jsou jiný!"
,,Cože?!" Couvala jsem od ní a utekla za budovu.
Vyndala jsem mobil a najela na foťák. Tentokrát byli jiné..byli oranžové a nebyli lidské. Začla jsem mít strach. Hrozně se mi točila hlava a spadla jsem na zem. Dál jsem si už nic nepamatovala...
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasySedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...