53~ Tělo v parku ~

486 20 1
                                    

Ve chvilce jsem zapadla do říše snů...

,,Ahoj, Caitlin. Napadlo mě, že bych dneska přišla dřív a pomohla ti s přípravou, co říkáš?"

,,To by bylo super, díky."

Rozloučila jsem se a spěchala na první hodinu. Rychle jsme zamávala Nickovi v poslední lavici a sedla si na své místo ve chvíli, kdy přišla paní profesorka. Vytáhla jsem mobil a napsala Nickovi.

Já: Všechno zařízeno. Budu tam dřív. Snad se nějak dostaneš dovnitř. Její rodiče by neměli být doma.
Nick: Fajn.

(....)

Po škole jsem musela ještě něco zařídit, takže jsem vyšla ze školy jako první. Už jsem byla skoro z dohledu, ale dohnala mě Betty.

,,Pojď rychle za mnou." Nic nevysvětlila a táhla mě pryč.

,,Počkej, co? Kam to jdeme??"

V parku byli policejní pásky a na zemi tělo celé od krve. Policisté se snažili odehnat lidi společně i s oddělením vražd, ale bylo nás tam tolik, že půlka přímo viděla, co se stalo.

,,Kdo je to?"

,,To nevím, ale zaslechla jsem, že je to Lenon Barkly. Kluk z naší školy, chodí do třeťáku."

Zahlédla jsem jak jeden policista dává druhému nějaký kus oblečení. Ale ne! To je moje mikina, kterou jsem vyhodila! Musí to být ten stejný kluk, kterého jsme s Nickem schovali.

,,Hned jsem zpátky." Řekla jsem a běžela pryč.

Pokoušela jsem se mezi davem najít Nicka, ale nebyla jsem si jistá, jestli tady vůbec někde je. Byla jsem vystrašená. Měla jsem strach, že tu vraždu přiklepnou mě. V tom zmatku jsem do někoho strčila.

,,Promiň...Jess? Stalo se něco? Co se tam vzadu děje?" Zeptal se mě Jeff.

,,Našli tělo..." úplně se mi třásli ruce. Jeff si toho všiml a odtáhl mě pryč z davu.

,,Tak jo, uklidni se. Ty o tom něco víš?"

,,Nejspíš to je ten stejný kluk, kterého jsme schovali před tebou. Měla jsem mikinu od krve a tak jsem ji hodila do popelnice a ...a teď jí mají oni.." klepal se mi hlas.

,,Jess, uklidni se. Vyřešíme to, pomůžu ti."

,,Nechci tě do toho míchat. Stejně jsem ti lhala, nemáš důvod mi věřit a už vůbec ne pomáhat."

,,Byl jsem jen naštvanej, že si mi to neřekla, protože jsem si myslel, že si věříme, ale zase taky chápu, že si mě chtěla chránit. Chci ti pomoct, opravdu. Věříš mi..?" Přikývla jsem a trochu se uklidnila.

,,Tak co uděláme?"

,,Něco vymyslím. Víš, jak se ten kluk jmenoval?"

,,Lenon Barkly ze třeťáku."

,,Co? Barkly? Jsi si jistá?"

,,Ano, proč?"

,,To je divný. Barkly je vlkodlak.."

,,Co? Jak to víš?"

,,Pár dní jsem ho sledoval. Tohle se mi nezdá. Potřebuju se dostat k tomu tělu."

,,Jak to chceš udělat?"

,,To nevím. Musíme počkat do večera."

,,Nemám čas. Zjistí, že krev na mikině je jeho a zjistí, že je moje. Bude pozdě a všichni mě budou mít za vraha!"

,,Já to chápu. Jess, uklidni se. Nenechám tě zavřít, jen mi dej chvílí ať něco vymyslím. Tím, že budeš vyvádět mi nepomůžeš.... musím někomu zavolat, počkej tady."

,,Počkej, ještě něco by si měl vědět.."

,,A co?"

,,Catlin je označená..."

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat