Tak a teď už dobrou noc...
Probudila jsem se až v krásných jedenáct hodin. Bylo fajn se pořádně vyspat. Vstala jsem a převlékla. Dole v jídelně jsme šli všichni na snídani a pak jsme měli celý den volno, abysme si prohlédli město. Rozdělili jsme se na skupinky. Já byla samozřejmě s Jeffem, Nickem a Betty. Napřed jsme šli na náměstí. Tam se od nás Jeff oddělil s tím, že tu má bratrance a chce ho navštívit. Nechali jsme ho jít a my se šli podívat do místního klubu. Sedli jsme si k baru a koukali jak ostatní tancují. Po chvíli k nám přišel jeden kluk v našem věku.
,,Ahoj krásné dámy. Nemohl jsem si vás nevšimnout. Jmenuji se Mártin." Promluvil na nás.
,,Já jsem Annabeth a tohle je má kamarádka Jessica. Jo a její přítel Nick." Betty vypadala nervózně.
,,Rád vás poznávám. Máš moc krásné jméno Annabeth." Začervenala se.
,,Děkuju. Pro přátelé Betty." Pořád se usmívala, svoje pocity opravdu schovávat neumí.
,,Dobře, Betty. Mohl bych tě pozvat na drink?"
,,Jasně, proč ne."
Nenápadně jsme se s Nickem vytratili a nechali je tam ať se více poznají. Konečně si snad někoho najde, snad se z něj nevyklube nějakej darebák. My s Nickem jsme zašli do kavárny a koupili si domácí donuty od jedné velice příjemné paní. Říkala, že je dnes zkusila poprvé a ať je zkusíme. Byli vážně výtečné! Hned jsme si jich vzali více na cestu. Na ulici byli všude různí hudebníci, bylo to vážně skvělé. Celou dobu jsme se víceméně jen procházeli. Bylo to fajn být zase chvíli spolu. Nickovi někdo zavolal.
,,Čau, tak kde se touláš?... Počkej co?..kde jsi?... Hned tam budu."
,,Kdo volal?"
,,Jeff, budu zpátky co nejdřív."
,,Moment. Co se stalo?"
,,Nic vážného. Vyřeším to a hned přijdu. Nedělej si starosti." Dal mi pusu na čelo a pospíchal pryč.
Už mě vážně nebavilo, že nikdy nic nevím. Bylo mi hrozně, že jsem to chtěla udělat. Rozhodla jsem se ho sledovat a zjistit co se stalo. Vrátil se zpátky na náměstí, kde se od nás Jeff oddělil. Rozhlížel se jako kdyby něco hledal. Potom se kouknul na mobil a vydal se jedním směrem. Následovala jsem ho a u domu se schovala za roh. Jeff ho pustil dovnitř a zavřel za ním dveře. Super, teď nevím, jak se dostat dovnitř. Zahlédla jsem strom, který vede k oknu. Náramně se mi to hodilo. Vylezla jsem na něj, tak aby mě nikdo neviděl. Skočila jsem na okraj okna, skrčila se a poslouchala, jak přichází do místnosti.
,,Co je tak důležitého, že jsem musel přijít?" Zeptal se Nick.
,,Chtěl jsem se zeptat..věříš mi?"
,,Jo jasně. O co jde, Jeffe?"
,,Myslel jsem si, že aspoň ty budeš chytrej a nepustíš si jí k tělu. Robin měl za úkol si získat její důvěru. Tebe neoklamal, tak jsem se přece jen dostal dál. Vážně nechápu co na ní všichni vidí."
,,Jsi na jeho straně. Věděl jsem to celou dobu. Co ode mě chceš?"
,,Od tebe? Nic složitého. Caitlin má zítra rodit. Nejsem úplně tak člověk. Měl si ponětí co se stane, když se narodí dítě vlkodlaka a Dhampíra?"
,,Kdo jsou Dhampíři?"
,,Něco víc, než ty a kdokoli jiný. To on svrhne Jessicu. Všechno bude jako dřív. Aby jsme se dostali k tvému úkolu. Potřebuju zajistit, že po světě už nebude chodit žádný člen rodiny Collinsů."
ČTEŠ
Tanec s vlkem?
FantasySedmnáctiletá Jessica Collins je obyčejná fajn holka co miluje tanec. Je šťastná v Praze společně se svou matkou Isabell a jejím přítelem Maxem. Její život nemá žádnou chybu, dokud se vše nepokazí a Isabell záhadně zemře na konci školního roku. Jess...