11~ Ztracená v lese ~

796 33 1
                                    

,,Dobře, slibuju..."

,,Tak dobře...Profesor Carol vydíral, nutil jí dělat věci, které by nikdy neudělala a obtěžoval ji. Myslím jako sexuálně...vždycky schytala úplně všechno. Snažila jsem se jí nějak pomoct, ale vždycky jsem to spíš zhoršila. Už jenom kvůli tomu, že jsem to věděla byl velký průšvih. Musíš si dávat pozor, Jess, udělá ti ze života peklo a věř mi, je toho schopný!"

,,Tak fajn, tohle je dost zlý. Proč to nikomu neřekla, myslím jako z dospělých?"

,,Bála se. A navíc by ji nikdo nevěřil."

,,A jak je na tom teď?"

,,Víš...jednoho dne to nevydržela a utekla. Nikdo nevěděl kde je, policie jí hledala a potom...za tři měsíce se našlo její tělo..."

,,Proboha, Betty, to mě hrozně mrzí. Jak je to dlouho?" Objala jsem ji.

,,Díky, stalo se to minulý rok. Byla v prváku i se svým klukem, to je ten druhý člověk co o tom ví a utekla v polovině školního roku. Trvalo to hned od začátku.."

,,Chudák holka. Je to příšerné..jak se jmenuje ten kluk?"

,,S ním o tom, ale vážně nemluv. Bylo to pro něj těžké období. Když zmizela byl ještě tak nějak v pohodě, ale jakmile se našla byl úplně na dně. Zbytek roku nechodil do školy."

,,Dobře, nebudu."

,,Jmenuje se Nick White.."

(....)

Nahoře v pokoji jsem dělala domácí úkoly z matematiky a fyziky. Tu fyziku jsem nikdy moc nechápala, vůbec mi nejde. Doufám, že mi s tím Betty pomůže. Slyšela jsem otevření dveří, takže Peter už musí být doma. Vykašlala jsem se na Fyziku a šla dolů.

,,Ahoj. Jak bylo v práci?" Musela jsem se s Peterem lépe poznat, přece jen to byl můj táta. A třeba mu tak jednou dokážu říkat.

,,Ahoj. Celkem to ušlo a co ve škole? Všechno v pohodě?"

,,Jo, bylo to fajn. Poznala jsem jednu holku a vypadá to, že budeme dobrý kamarádky. Dneska se tu na chvíli stavila, jestli neva?"

,,Jasně, že ne. Jsem rád, že tu máš přátelé. A nikdo tě neotravuje nebo tak?"

,,Ne, všechno je v pořádku, neboj. Mohla bych jít ještě na chvíli ven? Jen se projít kousek po lese. Za hodinu bych byla zpátky."

,,No.." podíval se na hodinky. ,,Je už celkem pozdě.."

,,Slibuju, že v osum jsem doma."

Chvilku přemýšlel, ale nakonec mě pustil. Vzala jsem si kabát a vyšla ven. Úplná tma ještě nebyla, takže jsem se nebála a zima taky nebyla zrovna velká. Jen tak jsem se procházela a užívala si studený vítr. Pořád mi letěla hlavou všechna slova co mi řekla Betty. Nick chodil s Caroline a profesor ji vyhrožoval a obtěžoval ji. Trochu jsem se bála, jestli se ze mě nestane druhá Carol. Přece jen to co se stalo na chodbě bylo..nechci na to myslet. Nemůže to tak být. Carol byla silná, ale já ne. Nezvládla bych to.

Otočila jsem se, abych už šla zpátky, ale byla jsem v části lesa, kterou jsem neznala. Chtěla jsem zavolat Peterovi, ale nebyl tu signál. Vážně úžasný. Zkusila jsem jít rovně, ale připadalo mi, že jdu čím dál hlouběji do lesa.

,,Haloo?" Zavolala jsem do ticha, kdyby byl někdo okolo, ale nikdo se neozval...

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat