28~ Mámin deník ~

594 29 1
                                    

Potřebovala jsem mámu...

Utekla jsem co nejdále od školy až do lesa. Proč mi o tom mamka neřekla dřív? V téhle situaci bych ji potřebovala nejvíce. Všechno se mi hroutí. V tu chvíli jsem si vzpomněla na tu knihu. Táta by měl být teď v práci, tak jsem rychle skočila domů na půdu. Byla všude tma a spousta prachu. Vzala jsem si baterku a hledala máminy staré věci. Bylo tady toho tolik. Její oblečení, fotky, šaty na ples, album, všechno co by Peterovi připomínalo mámu bylo tady. Konečně jsem našla krabici ve kterých byli knihy. Mamka mi ve snu říkala, že je velmi stará. Vysypala jsem celou krabici a úplně ve spod byla hnědá zastaralá kniha plná prachu. Oprášila jsem ji a zahlédla název. Nebyla to kniha, ale "Deník Isabell Collins". Tohle nejspíš mamka myslela. Vzala jsem ji, vrátila věci na své místo, odešla z půdy a nenápadně jsem se vytratila z domu. Sedla jsem si do parku a otevřela deník na první stranu.

Tenhle deník bude sloužit jako kniha k odpovědím pro mou dceru. Jessico, jestli tohle čteš znamená to, že už nežiju. Vím, že si myslíš, že to nezvládneš, ale ano. Musíš všechny zachránit, Jess. Zatím nevím jak, ale je to napsané v proroctví, který má uchováný alfa. Musíš ho najít a poznat pravdu. Je to napsané na starobylém pergamenu. Já jsem byla lovkyně vlkodlaků a nejen to, byla jsem jejich vůdce. Vedla jsem je do války a vždy jsme zvítězili i když jsme měli velké ztráty. Zachránili jsme spoustu měst, ale ukázalo se, že jich je mnohem víc a netušili jsme kde sídlí. Celou dobu proti nám posílali malé armády a každý z těch vlků ví, že jediná šance jak je porazit jsi TY! Zní to divně, chápu. Byla jsi normální holka z Prahy co chtěla být tanečníci a teď je všechno jinak. Nikdy jsem pro tebe něco takového nechtěla, chtěla jsem tě chránit a vše ti zatajila, proto ti chci napsat aspoň pár věcí, které se ti budou opravdu moc hodit.

Už od malička v tobě bylo hodně energie. Vlkodlakem se člověk nenarodí, pouze se proměňují, jenže ty si v sobě vždycky měla sílu, která nepocházela z tebe samotné, ale z něčeho uvnitř tebe. Jsi velmi vzácná a věřím, že si poradíš.

Mezi mé lovce patří i Jeremy White. Je to můj blízký přítel a jemu jedinému můžeš doopravdy věřit. A nezlob se na tátu, nikdy jsem nechtěla odejít, vždycky mě i tebe miloval a já jeho, ale muselo to tak být. Tvůj otec býval lovec už není, ale může tě mnohé naučit, neboj se mu říct, že už všechno víš.

Ostatním lovcům nevěř, po mé smrti se nejspíš rozhodli, že už je boj beznadějný. Znám je dobře a oni neznají tebe, tak ať to tak zůstane. Teď zavři oči, nadechni se a otoč stránku..pravda někdy bolí, ale je pořád lepší než lži. Mrzí mě to..

Tohle všechno bylo napsané na první stránce. Tolik věcí jsem o matce nevěděla. Dneska toho bylo už dost. Všechno Peterovi řeknu a naučím se bránit. Když teď přemýšlím, matka mi to i potvrdila, že je ve mě zvíře. Mám takový pocit, že s tím se nikdy nesmířím.

Zavřela jsem knihu a zpozorovala Betty s Caitlin. Vyskočila jsem z lavičky a šla za nimi. Poslední den jako normální holka...

Tanec s vlkem?Kde žijí příběhy. Začni objevovat