Instant szerelem - @Palma215

184 6 2
                                    

6 fejezet

Original

Az Instant szerelem mindenki tinédzser éveinek legfontosabb kapcsolatairól a szerelemről és barátságról szól.
Remek írás, amit mindenkinek szeretettel ajánlok, aki szereti a fordulatos, vicces, romantikus, de konfliktusokkal teli történeteket.

Az író átlagos életet élő tinédzserek problémáit tudta olyan köntösbe burkolni, ami nagyon is élvezhetővé teszi a sztorit.

A borító találó, de a fülszöveg sokkal ütősebb és remek képet fest a történetről, nem árul zsákba macskát, tudjuk mire számítsunk mikor olvasni kezdünk.

Az ötlet nem egyedi, de az előadás mód remek, a karakterek egyediek és valóságosnak érezzük őket viselkedésük emberiességet tükröz.

A történet főszereplője Hanga, akinek makacs és magabiztos viselkedése igen megosztó, de részben miatta ilyen fordulatos a történet.

Ha mindenképp akarnék építő jellegűt írni a regény kapcsán, helyesíráson, megfogalmazáson még lehetne fejleszteni itt-ott, de külön elismerés, hogy van bétája a történetnek, ezt igen kevesen lépik meg.

Összességében egy minőségi írás, remek történettel. Bárcsak minden wattpados történet tudna csak megközelítőleg ilyen szintet nyújtani.

A 2018-as novemberi versenyen elért pontszámai

Borító: 9 pont

Fülszöveg: 10 pont

Helyesírás: 8 pont

Fogalmazás: 9 pont

Történet: 9 pont

Előadás mód: 10 pont

Összpontszám: 55 pont

A kritikát írta és pontozta: Mila   

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now