Ongoing, 17 fejezet +prológus, múlt
Borító
Számomra eléggé snassz, elsőre nem keltette fel a figyelmem, ellentétben a címmel, mert az nagyon rejtelmesre és konkrétra sikerült. A kép egy egyszerű cigarettázó lányt ábrázol. Előnytelen, hogy nincs rajta az írói név sem, sem semmi idézet, mert így az egész eléggé üres. Fel lehetne dobni azzal, hogy viszünk bele valami színt, esetleg.
Fülszöveg
Teljesen a címmel azonos alkukötésre koncentrál. Bele lehetne tenni egy kicsit több információt, például, hogy miért ennyire fontos neki az alkukötés, miért kezdett egyáltalán bele, mit szeretne ezzel elérni, és máris kicsit kerekebb fülszöveg lenne az eredmény.
Helyesírás
Elírással egyáltalán nem találkoztam, és ezen kívül is minden rendben van. Egy pici dolog szúrt csak szemet, de nem feltétlenül hiba ez sem; nem kell két kötőszó egymás mellé. A „noha bár" kombó többször is szerepel a szövegben, azonban elég csak az egyiket használni. Ettől eltekintve maximális pontszámot érdemel.
Fogalmazás
Először is azzal kezdeném, hogy elég sok benne a tőmondat. Ettől összecsapottnak, kissé hadarósnak tűnik a szöveg.
Ezen kívül elég szókimondó a szöveg, de ebben az esetben ettől el tudok tekinteni, mert a könyv története, és a hangulata is ezt követeli meg.
A következő, amire kitérnék, nem feltétlenül hiba, csak egy tanács. Feleslegesnek tartom leírni benne az erotikus tartalma(ka)t. Igen, igaz, hogy ettől valamennyire nem lenne teljes a könyved, mert olyan helyzeteket ír, amikben ezek a fontos dolgok, de lehet, hogy célravezetőbb lenne csak rávezetned az olavsókat. Ezért természetesen pontlevonás nem jár.
Nem feltétlenül ebbe a pontba tartozik, és nem is hiba, de megemlíteném, hogy nem kell a párbeszédeket kötelezően dőlt betűvel írni. Valamint a mondatok után lehet kommentárt fűzni, ezzel elősegítve, hogy az olvasó könnyebben elképzelje a szereplők arckifejezését, hangsúlyát, érzelmeit, valamint, hogy ne vesszen el a beszélgetésben, és követni tudja, hogy melyik mondat melyik szereplő szájából hangzik el.
A szöveg tördelése nem megfelelő. Előfordul, hogy minden mondat után új sort kezd az író, ettől azonban a szöveg szétcsúszik, és valakiket nagyon tud zavarni is olvasás közben, hogy folyamatosan lentebb kell ugraniuk egy sorral, még akkor is, ha a következő mondat, az előző gondolat folytatása.Történet
Szinte olvastatja magát, jó ütemben vannak benne izgalmak és meglepetések. Az alapötlet mindenképpen egyedi, teljesen ötletes. Jó még, hogy a első részek egyikében megtudhatjuk, hogy mi történt Lola múltjában, miért és hogyan jutott oda, ahol most tart, és mik vették rá döntéseire. Izgalmasan tárja elénk az író a főszereplőnk döntéseinek következményeit, teljesen beeneged minket a gondolataiba, ezzel egyszerűbbé téve, hogy teljesen együtt érezzünk a főszereplővel.
Szép a történetvezetés, gyönyörű munka. Nincsenek benne logikai hibák, nagyon jól ki lett dolgozva a történet eddig. Maxiális pontszámot érdemel.Előadásmód
Az összes eseményt Lola szemszögéből követhetjük végig. Különösen tetszett a harmadik részben az az ötlet, hogy az író szembe állítja a hat évvel azelőtti eseményeket az akkori eseményekkel. Ezzel meglehetősen nagy párhuzamot állított fel, rendkívül megragadta a figyelmem.
Ezenkívül a történet egészére igaz, hogy megfogja az olvasót, és el sem engedi, amíg végig nem olvasta az eddigi részeket. Szép!Összességében egy valóban érdekes történetet olvashatunk, ami egy fiatal lányról, Loláról, és az ő újrakezdéséről szól, valamint bemutatja hogy mászott ki a legmélyebb gödörből, amibe a szíve összetörése után zuhant bele. Szemtanúi lehetünk többek között annak is, hogyan döbben rá a főszereplőnk arra, kit is szeret igazán. Ajánlanám bárkinek, aki szereti az izgalommal és bosszúvággyal tele történeteket. A történet jelenleg szünetel, de kíváncsian várjuk a folytatást!
A 2019. májusi versenyen elért pontszámai:
Borító: 7 pont
Fülszöveg: 9 pont
Helyesírás: 10 pont
Fogalmazás: 8 pont
Történet: 10 pont
Előadásmód: 10 pont
Összpontszám: 54 pont
A kritikát írta és pontozta: Petra
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...