4 fejezet – on going
Original
A hókirálynő meséjének egy újra gondolt változata és most nem a jól megszokott újra dolgozásról van szó, egyszerűen az egész más szemszögből kerül bemutatásra, egy újszerű látásmódja ez a történetnek. Gyakorlatilag azt láthatjuk, hogyan kerül trónra a az új hókirálynő.
A borító kiváló darab, nagyon egyedi. Kizárólag a betűtípus olvashatóságával volt gondom. Később az alkotó lecserélte a képet, a mostani is igen tetszetős darab, de még mindig nehezen olvasható.
A fülszöveg, remek figyelemfelkeltő, egy kicsit több információt szívesebben olvasnék a Eira Kesden hátteréről, valamint, hogy milyen műfajba sorolja az alkotó a művet, de maga az alap koncepció szerepel, és minden lényegeset leír a történet fonaláról.
A helyesírás sajnos csak hét pontot ért el, a párbeszédek van némi gond, időnként nem jó helyre teszi a pontot, vagy ha van, nem folytatódik nagybetűvel a következő mondat és hasonlók. Ezen felül vannak elütések, időnként a szavak egybe, vagy külön írásával akad probléma, de minden más rendben van. A fogalmazás viszont kifejezetten remek, választékos, igényesen íródik. A különböző szereplők nézőpontjában megalkotott jelenetekről egészen érződik a szemszögváltás is.
A történet már ebben a megjelent négy fejezetben is igen fordulatos. Az író előadás módja nagyon magával ragadó, az olvasót könnyen beszippantja a kialakított világ. A szereplők változatosak és életszerűek, a cselekmények is megfontoltak, jól megszerkesztett vonalon futnak a szálak. Sajnálom, hogy még csak az elején járunk az egésznek, mert nagyon ígéretes alkotás. Nagyon ritkán szoktam elérzékenyülni olvasás közben, de a második fejezet konkrétan megríkatott. Őszintén meglepett, mert wattpadon még nem volt rám ilyen hatással egyetlen történet sem, főleg nem az elején, de ez is csak az író érzékletes előadását dicséri.
Összességében, ajánlom mindenkinek, aki szereti a fantasyt, az egyedi feldolgozásokat, és ha magába szippant egy egész világ, mert ennek a műnek igen kivételes hangulata van.
A 2018-as októberi versenyen elért pontszámai:
Borító: 8 pont
Fülszöveg: 8 pont
Helyesírás: 7 pont
Fogalmazás: 8 pont
Történet: 9 pont
Előadás mód: 8 pont
Összesen: 48 pont
A kritikát írta és pontozta: Mila
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...