Szeretlek, Earth-chan! - @Dante-94

85 6 1
                                    

Ez a történet bepillantást ad az olvasóknak egy ember szemszögébe, aki szemtanúja a saját bolygója pusztulásának, épp a születésnapján.

Borító: Igazán találó, a címhez is megfelelően csatlakozik. Első ránézés után szívesen olvastam bele a történetbe.

Fülszöveg: Rövid, de lényegre törő. Minden megvan benne, amit egy fülszövegtől elvárok.

Külalak: Rendben van, bár néhol akadnak benne elütések, amik kizökkentik az olvasót az olvasásból. A szóismétlések sikeresen ki vannak kerülve, nem találkoztam velük.

Történet és alapötlet: Fantasztikus elképzelés, mindemellett igazán kreatív, hogy a Földet, mint bolygót, egy lányhoz hasonlítod és így írod le a szinte emberi kapcsolatukat. Az alapötlet egyedi, egy kerek egész történetet mesél el a főszereplő (Human-kun, azt hiszem hívhatjuk így) szemszögéből. A végére vártam volna egy kis csavart, vagy akármit, de nem jött. Természetesen így is szuper volt.

Írásmód: Nekem különösen tetszik, hogy ennyire laza, és hétköznapi megfogalmazással írtad meg a novellád. Gyönyörű történetet mesél el, gyönyörű megfogalmazással. Mindenkinek ajánlom, akinek van egy kis ideje, megéri elolvasni!

A 2018-as decemberi versenyen elárt pontszámai

Borító: 10 pont
Fülszöveg: 10 pont
Helyesírás: 9 pont
Fogalmazás: 10 pont
Történet: 10 pont
Előadás mód: 9 pont

Összesen: 58 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now