Lélekkristály - @KateSyrana

115 10 3
                                    

Borító: Egyszerű, és tökéletesen illeszkedik a címhez. Pontosan tartalmaz mindent, aminek rajta kell lennie, és kellően felborzolja a kíváncsiságát annak, aki még nem olvasott bele a történetbe.

Fülszöveg: Összetett és nagyon egyszerűen le lehet vonni a következtetést, és ezt a tagek is tudtunkra adják; a történet valószínűleg fantasy témájú. Másrészről viszont kissé sokat árul el a cselekményről, így az első egy-két rész könnyen kiszámíthatóvá válik.

Alapötlet: Igazán különleges, elsőre megfogtál vele. Ráadásul úgy, hogy egyáltalán nem vagyok otthon a fantasy műfajban, és nem is igazán olvastam korábban ilyeneket, ez tetszett.

A történet vége hepiend, megtudjuk, hogy mi történt a főszereplőnkkel tizenhárom évvel később.

A helyesírás: Vannak benne hibák, amik kijavítása ajánlatos, ráférne egy átolvasás, vagy mondjuk egy béta, aki olvasóként kijavítja a szavakat és rávilágít a hibákra. Elütésekkel nem találkoztam, az írásjelek általában jól vannak használva. Pár helyen hibádzik a szóhasználat pl: le akartam karmolni.

Írásmód: Azt hiszem én több hangsúlyt fektetnék a főszereplő érzelmeinek átadására. Ez segít az olvasónak jobban beleélnie magát a történetbe és segít jobban együttérezni vele.

A történet cselekménye teljességgel kidolgozott, nem bíz a képzeletünkre egy részletet sem., véleményem szerint ez egy nagyszerű dolog.

A fináléval vetekednék egy kicsit, én vártam volna még folytatást, azonban mindenekelőtt ötletes, hogy azzal fejezed be a történetet, amivel elkezdődött, csak egy sokkal jobb értelemben.

A 2018-as decemberi versenyen elért pontszámai:

Borító: 9 pont
Fülszöveg: 8 pont

Helyesírás: 9 pont

Fogalmazás: 9 pont
Történet: 10 pont
Előadás mód: 8 pont

Összesen: 53 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now