Julianus hite: Háború az elmék között - @Justvalaki

151 6 0
                                    

8 fejezet

Original

A borítóból mutatós, bár a szöveg betűtípusán és színén változtatnék, mert nehezen olvasható egy ilyen háttér előtt. A címet és fülszöveget tekintve még nem derült ki egyértelműen miről fog szólni a történet, az bizonyos, hogy egy Golan nevű ifjú a főszereplője, de nehéz megmondani, mi fog vele történni, kik között zajlik a háború, hol áll ebben a történetben Golan és ki Julianus, aki miatt vívhatják ezt a háborút.

Külalak

A helyesírást érdemes átnézni pár alkalommal, vagy átolvastatni akadnak elütések vagy ragozásbeli hibák, elírások. Fogalmazás módja sajátos, a mesélő narrálja a történetet bár egyes fejezetekben a szereplők mesélik el mi történt velük. Törekszik a választékos fogalmazásra.

Történet

A karakterek sajátosak. Női karakter megjelenítés még meglehetősen kevés volt, a férfiak között hasonlóságot lehet felfedezni, mivel a történet egy háborút mutat be két lázadó csoport között egy feltehetőleg apokaliptikus világban. Akadnak szélsőséges jellemek, de mivel a történet igen gyorsan halad nem is mindenkinek van lehetősége kibontakozni, és az író sem árulja el sokszor a motivációjukat.

A jeleneteken még lehetne dolgozni, előfordul, hogy a környezet hiányos leírása miatt nehezebb tudjuk elképzelni az eseményeket. Könnyebb lenne térben elhelyezni az eseményeket, ha több információt kapnánk a világról.
Párbeszédek sokszor logikusak, ezért nem mindig túl emberiek.
Az előadás mód meglehetősen egyedi, a narrálás kicsit meseszerű, a történet mégis igen komoly hangvételű.
Összességében egyedi előadás módja miatt nagyon is kirívó, a történet egyébként nagyon fordulatos és vélhetően még az elején járunk, így kíváncsian várjuk a folytatást, mert minden bizonnyal sokat fog fejlődni a történet a csúcspontja felé haladva.

A 2018-as novemberi versenyen elért pontszámai

Borító: 7 pont

Fülszöveg: 8 pont

Helyesírás: 7 pont

Fogalmazás: 7 pont

Történet: 8 pont

Előadás mód: 6 pont

Összpontszám: 43 pont

A kritikát írta és pontozta: Mila   

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now