A Szövetség.I. A Vírus. - @evicavica

73 4 1
                                    

Borító: Egyáltalán nem a megsértés vagy a porkavarás a célom ezzel, de nekem első ránézésre a borító hasonlít a Monster High-hoz. Erősen olyan benyomást kelt bennem a rajta szereplő nő, mint egy boszorkány, de szóljatok rám, ha tévedek, nem sok fantasy történetet olvasok.

A borítóra írt szövegek néhány helyen nem olvashatóak tisztán, ez egyesek számára zavaró lehet.

A fülszöveg: Első olvasásra igazán megragadó. Izgalmas, nem árul el sokat de mégis kellő kérdés merül fel utána az olvasó fejében.

Alapötlet: Nagyon érdekes és egyedi a történet. Egy fantáziavilágot vetít elénk az író, tökéletesen átadott érzelmekkel, gyönyörű, választékos szóhasználattal. A történeten keresztül bepillantást nyerhetünk az apokalipszis uralta világba.

Helyesírás: Általában rendben volt, néhány helyen az igekötők egybe- és különírásával vetekednék. Elütések abszolút nincsenek, az írásjelen használata jó.

Cselekmény: A történet igazán aprólékos, kidolgozott, tökéletes tempóban halad.

Ajánlom olyan személyeknek, akik szeretik a különleges, magával ragadó történeteket fantasy témában.

A 2018-as decemberi versenyen elért pontszámai

Borító: 7 pont
Fülszöveg: 9 pont
Helyesírás: 7 pont
Fogalmazás: 10 pont
Történet: 9 pont
Előadás mód: 8 pont

Összesen: 50 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

HWSZ KRITIKÁKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang