Angyalszív - @szilviatok

124 3 0
                                    

22 fejezet

Original

A történet főszereplője Emma, akivel különös természetfeletti események sorozatát éli át. Őrangyal, démonok és szellemek kereszteik az útját és őt magát mindenek előtt a szeretet vezérli.

A borító képe látványos, de a szöveg sajnos nehezen olvasható, az apró betűk kivehetetlenek, számomra ez a történet sokkal szívszorítóbb a kép nem tükrözi a hangulatát.

A fülszöveg nagyon is érdeklődést felkeltő és már itt érződik, hogy egy ötletes kit történet elé nézünk.

Külalak

Sajnos a legnagyobb hibája az egésznek a külalak. A szövegben nincs tördelés, ami rengeteget segítene az olvashatóságán. Részben ez az oka, hogy esetenként követhetetlen mi történik a jelenetekben, nem látjuk a környezetet nehéz elképzelni pontosan hogyan zajlanak az események. Van benne egy-két szürreális elképzelés is, ami nem egyeztethető össze a valósággal például a kórházban történtek egy ilyen dolog. Az elütések sajnos tömegesek, a kifejezések nem mindig átgondoltak, a külföldi szavak helytelenül használja. Amire nagyon érdemes figyelni, hogy ne váltakozzon a múlt és jelen idő használata a történeten belül indokolatlanul.

Történet

A leírás részek hiányosságai vagy esetleges következetlenségei miatt sok a képzavar a történetben és olyan logikai ugrások történnek, időnként, amit nehéz megmagyarázni. Úgy hiszem ez a legfontosabb és ezen kéne elsőként módosítani. Apró kiegészítésként, bár ez egy utolsó dolog szerintem nem illő termék és márka megjelenítést használni a történetekben.

A sok hiba ellenére komoly előnye a sztorinak, hogy fantáziadús, és fordulatos történet, egyedi karakterekkel abszolút élvezhető lenne, ha külalakra és a leírásba több energiát fektetne az író. Ha ez egyedül nem megy, egy béta rengeteget tudna segíteni az élményen.

A 2018-as novemberi versenyen elért pontszámai

Borító: 7 pont
Fülszöveg: 7 pont
Helyesírás: 5 pont
Fogalmazás: 5 pont
Történet: 7 pont
Előadás mód: 6 pont

Összpontszám: 37 pont

A kritikát írta és pontozta: Mila   

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now