A törékeny virág - Avagy a fiú gésa - @SundownWolf

82 5 2
                                    

Fülszöveg és borító:


A borító teljesen letisztult, egyszerű munka, ha ezt egy papírkönyvön meglátnám biztosan szívesen venném kezembe, engem az ilyenekkel teljesen meg lehet venni.Nem vagyok jártas abban a témában, amiről a könyved szól, de a kellő utánaolvasás végeztével, megértettem. A fülszöveg elolvasása után mondhatom, hogy kiváncsian kezdtem bele a könyved olvasásába. A bevezető egyszerű, teljesen hétköznapian van megfogalmazva, ez a jó benne.


Írásmód: 


Ehhez a ponthoz annyit fűznék, hogy vizsgáld át, a történetet mikor milyen időben írod. Ha ugrálsz a múlt, és a jelen idő között, az zavaró lehet, és kizökkentő az olvasásban.


Külalak: 


Én nem használnám ennyiszer a dőlt betűket, ha pedig a papírkönyv-hatást kívánod elérni, akkor tanácsolnám telességében elhanyagolni. Ha a könyv címe szerepel a könyvben,vagy ha a szereplő gondolatait szándékozunk kifejezni, akkor használatos.


A leírások teljesen rendben vannak, választékos a szóhasználat, könnyen olvasható.


Történet és alapötlet: 


A történet kellően különleges, első olvasásra megragad. Az alapötlet is jól kitalált, és a történeten látszik, hogy az író tudja, mi akar kezdeni a történettel, annak ellenére, hogy eddig csak négy fejezetből áll.


A könyv bemutatja a két főszereplőnk életét, és nem mindennapi találkozásukat.Fogalmazás és helyesírás: A helyesírás abszolút rendben van, nem találtam kivetnivalót a fogalmazásban sem.


A 2018-as decemberi versenyen elért pontszámai:


Borító: 9 pont

Fülszöveg: 9 pont

Helyesírás: 10 pont

Fogalmazás: 8 pont

Történet: 9 pont

Előadásmód: 9 pont

Összpontszám: 54 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now