28 fejezet
fanfiction
A borítókép látványos tökéletesen passzol a műfajához, egyetlen zavaró tényezője, hogy olvashatatlan az apró betűs rész a wattpadon. A fülszöveg tömören, de lényegre törően tudtunkra adja, mire számíthatunk a fanfiction elején, a várható történéseket mégis remekül titokban tartja.
KülalakA helyesírás és a fogalmazás többé-kevésbé a helyén van, akadnak olyan tévedések, amik egy ismételt ellenőrzéssel kijavíthatóak, esetenként szóismétlések és vélhetően figyelmetlenségből mondaton belüli értelmetlenségek szerepelnek, rossz kifejezés vagy rag használata miatt. Azonban összességében az igényesség érződik róla és fogalmazás választékos.
Történet
Sajnos nem tartozom a sorozat nézői közé, így a karakter hűségről sokat nem írhatok, de a főszereplőnk össze tett személyiség van egy sajátos humora és szórakoztató reakciói vannak, amik adnak egy hangulatot az egésznek. Kapunk egy kis betekintést a lány nagyobb alaszkai családjának, akiknek jó a humora és velük kialakított párbeszédek véleményem szerint nagyon szórakoztatóak.
A történet megtervezett, átgondolt és fordulatos, ami komoly plusz pont egy kriminél! Azonban a jelenetek körülírása esetenként túl részletesre nyakatekertre sikeredik, ami számomra kicsit kizökkentő. Előfordul, hogy ugrik a gondolat menet a jeleneten belül és nem mindig egyértelmű hogyan is érkeztünk el a pillanatig. Ezeknek a korrigálása megoldható újra olvasással. mikor az író kívülálló szemével nézi a történetét.
Összességében ajánlom mindenkinek, aki szereti a krimit egy kis romantikával megfűszerezve. Akad bőven nyomasztó jelenet az ügyek kapcsán, amiről nem írnék részletesebben, mert nem lőnék le semmilyen poént. Mindenesetre nagyon ügyesen kölcsönzi az olvasó számára azt a nyomasztó és terhes hangulatot, amit ebben a munkakörben átélhetnek a szakemberek.
Nagyon várjuk a javított folytatást!A 2018-as novemberi versenyen elért pontszámai
Borító: 9 pont
Fülszöveg: 9 pont
Helyesírás: 8 pont
Fogalmazás: 8 pont
Történet: 8 pontElőadás mód: 7 pont
Összpontszám: 49 pontA kritikát írta és pontozta: Mila
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...