DEAD BITE - @TheillegalAuthor

48 4 0
                                    


Borító: Rejtélyes, első ránézésre és a címből adódóan talán még horrorisztikus is. Nekem tetszik, hogy ennyire egyszerű, semmi szerkesztés, filter, effekt, csillogás, vagy bármi más. 

A pontozásra térve viszont nem lenne fair a maximális pont, csak mert nekem tetszik, a többi versenyzővel szemben.

A fülszöveg: Kellő információt elárul a történetünkről, ám nem túl sokat. Előrevetíti az olvasóban, hogy nem hétköznapi sztorit olvashatunk, a könyv aktív szereplői lesznek a zombik is.Bennem az előbb leírtakkal ellentétben nem keltett érdeklődést.

Alapötlet: Nem feltétlenül ehhez a ponthoz tartozik, de megjegyezném, hogy ha több hangsúlyt fektetsz a szereplők jellemének kidolgozására, a történeted rengetegszer igényesebb és élvezhetőbb lesz. Már a fülszövegnél érezhető volt, hogy ez a sztori fantasy témájú lesz, ez a feltevésem be is igazolódott. 

Szóhasználat: Egy kissé változatosabb szóhasználattal sokkal jobb lenne a sztori, de így is élvezhető, ez csak tanács. Egy kissé soknak találom benne az akciót, cselekmény szinten, és leírás szinten is.

Helyesírás: Néhol a ragozásban hibák vannak, de általában az írásjelek jól vannak használva, bár az utóbbin még lehetne javítani.

Cselekmény: Ezzel a ponttal kapcsolatban azt érzem, hogy nincs meg a történetnek egy felvett tempója. Hol lassabban, hol gyorsabban halad. Ez zavaró lehet az olvasásban, mert néha alig lehet kivárni, mire vége egy-egy jelenetnek, néha pedig normálisan halad a cselekmény.

A történet még nincs befejezve, kíváncsian várjuk a folytatást!

A 2018-as decemberi versenyen elért pontszámai

Borító: 7 pont
Fülszöveg: 7 pont
Helyesírás: 8 pont
Fogalmazás: 7 pont

Történet: 7 pont
Előadás mód: 8 pont

Összesen: 44 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

HWSZ KRITIKÁKWhere stories live. Discover now