16 fejezet
Original
Egy zseniális, valós eseményekre alapuló vígjáték az iskolai mindennapokról, így ha valaki könnyed, mégis sírva nevetős szórakozásra vágyik, érdemes azonnal ezt a történetet előkapnia.
A borítója csodás választás, remek az elrendezés, a képek megválasztása, a cím látható és olvasható, ahogy az író neve is. Egyedül az nem volt egyértelmű számomra, hogy a címben a „feljegyzései" szó miért szerepel teljesen más karakterekkel.
A fülszöveg összesen nyolc pontot kapott, mert az idézet ugyan kiváló választás a történetből, mégsem derül ki belőle mi a fő irányvonal és milyen cselekményekre számíthatunk.
A helyesírása csillagos ötös, öröm a szemnek, mert minden a helyén van, maximális pontszámot érdemel. A fogalmazás remek, a stílus nagyon szórakoztató, könnyen gördíti előre a történetet, és nem csak a párbeszédeket, a cselekményeket is szórakoztatóan veti képernyőre az alkotó. A szóismétlések, szinonimák nem túl gyakoriak, csak néhol igényelné a történet az ennél választékosabb megfogalmazást. Esetenként elírásra kerül egy-egy szó, vagy kifejezés, de ez elvétve történik meg a fejezetek alatt.
A történet középpontjában Péterffy Veronika és osztálytársai egyben közeli barátai állnak. Az ő iskolai mindennapjaikat követhetjük nyomon.
A szereplők változatossága megadja a történet komikumát, valójában egyediségük is remek bizonyítéka annak, hogy valós eseményeken alapul a történet, az írók ritkán szoktak ilyen változatos karaktereket alkotni, legfeljebb, ha létező alakokról mintázzák azokat. Közösen fantasztikusan szórakoztatóvá teszik az eseményeket.
Az események sűrű egymásutánban követik egymást, és mindig szembe köszön valami váratlan fordulat, vagy poén, nagyon életszerű az egész, remekül sikerül úgy kiszíneznie az írónak a történteket, hogy ne tűnjön annyira túlzónak és ettől igazán élvezhető az egész.
Összességében egy végtelenül jó vígjáték, ami elsősorban az író kiváló előadásmódjának köszönhető. Könnyed kikapcsolódást nyújt bárkinek, aki szereti a szórakoztató, iskolai történeteket.
Nagyon várjuk a folytatást!
A 2018-as októberi versenyen elért pontszámai:
Borító: 9 pont
Fülszöveg: 8 pont
Helyesírás: 10 pont
Fogalmazás: 9 pont
Történet: 9 pont
Előadás mód: 10 pont
Összesen: 55 pont
A kritikát írta és pontozta: Mila
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...