Even if it hurts - @CintiaKlmn

94 6 1
                                    

Történet, és alapötlet:  A történet egésze a lány szomorúsága köré épül, amit elvesztett szerette okozott. Valamint van egy kissé idegesítő és mindenhol ott ólálkodó srác a történetben, aki egyre jobban belefurakszik a lány életébe. Könyvünk egy fanfiction, ami a való világban játszódik.

Az alapötlet jó, és igényesen van kivitelezve. Nagyon kevés olyan wattpad történet van, ami érzéseket tud kiváltani belőlem, de a te könyvednél már az első részben komolyan azt éreztem, hogy teljesen együtt érzek a főszereplővel. Fantasztikus, hogy ennyire realisztikusan írtad le az érzelmeket, és hogy ez mennyire átjött nekem, mint olvasónak.

Fülszöveg és borító: Első olvasásra a fülszöveg semmitmondó, talán még kicsit titokzatos is. Azonban mikor beleolvasunk a történetbe, hamar rá lehet jönni, hogy kiről, illetve kikről is van szó a bemutatásban.

A borító szép, bár én még egyelőre nem jöttem rá, hogy a történethez mi köze van, a továbbiakban majd biztosan kiderül.

Külalak: Ami számomra furcsa, és eddig nemigen találkoztam vele, a következő: Minden bekezdést beljebb tolva kezdesz el. Nem tudom, hogy ez a fogalmazás-szerű írásmód miatt akar-e ilyen lenni, mindenesetre nekem nincs vele bajom, csak nem szoktam hozzá. Szintén ugyanez a párbeszédben elhangzottak félövéren írásával. A részek legelejére kép, vagy gif van beszúrva, ezzel szintén semmi baj, sőt szerintem még egy kis hangulatot is kölcsönöz az elolvasásukhoz. A fejezetek címét római számokkal írod ki, tanácsként csak annyit tudnék mondani, hogy ha betűvel írod őket, akkor irodalmilag sokkal szebbé válnak. De ez teljes mértékben rajtad áll.

Fogalmazás és helyesírás: A fogalmazás hibátlan, és egyszerűen lenyűgöző. Azt hiszem erre szokták azt mondani, hogy kirázza valaki a kisujjából. A mondatok szépen vannak fűzve, csak úgy siklik rajta a szemem. Hosszúak, de egyáltalán nem zavaró ez az olvasásban. Ez a legalapvetőbb elvárás egy igényes könyvvel szemben.

Helyesírási hibák nincsenek a művedben, legalábbis nem vettem észre egyet sem.

A 2018-as decemberi versenyen elért pontszámai

Borító: 7 pont
Fülszöveg: 7 pont
Helyesírás: 10 pont
Fogalmazás: 10 pont

Történet: 8 pont
Előadás mód: 9 pont

Összesen: 51 pont

A kritikát írta és pontozta: Petra

HWSZ KRITIKÁKTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang