"Megtestesíti számomra mindazt, amit egy történettől és az írójától várok. Már az elején felketette az érdeklődésemet, hogy a történet Kolozsváron játszódik, és két átlagos fiatalról szól, akik úgy találnak egymásra, hogy van egy közös, bár manapság nem szokványos szenvedélyük.
Ritkán futok olyan történetekbe, ami a táncról vagy a zenéről szól és azt oly módon jeleníti meg az író, hogy valóban átérezzük a szereplők szeretetét és motivációját. A legtöbb zenei vagy táncos történet hihetetlen kevés hangsúlyt fektet a stílusra. Itt az alkotó viszont bizonyosan utána olvasott vagy ért is a népzenéhez, a néptánchoz és képes érzékletesen megjeleníteni a történeten keresztül.
A borító tetszetős, bár a cím a betűtípus miatt nehezen olvasható, de ez az egyetlen, amit kifogásolni lehet rajta.
A fő konfliktust már a fülszövegből - amihez esetleg biggyesztenék valamilyen utalást a történet mondandójára - és az első fejezetekből is kiolvashatjuk.
A karakterek igazán emberiek, a leírásukból könnyen magunk elé képzelhetjük őket, személyiség jegyeik jól illeszkednek a történetbe, megvan a kontraszt közöttük, ami jól gördíti előre az eseményeket.
Összességében véve, egy igényes alkotás. A történet ötlete eredeti, a karakterek érdekesek, könnyű azonosulni velük, az előadásmódnak köszönhetően olvastatja magát a mű és nem zökkent ki minket ellentmondás, vagy helyesírási esetleg fogalmazás béli hiba. Sőt kifejezetten választékosan fogalmaz az alkotó.
Ajánlom mindenkinek, aki érdeklődik a romantikus történetek iránt, kedveli a népzenét, a néptáncot. Aki el tud merülni egy olyan történetben, ami nem világmegváltásról szól, hanem a hétköznapi emberek dilemmáiról és küzdelmeiről, szócsatáiról némi érzékiséggel megfűszerezve.
A 2018-as októberi versenyen elért pontszámai
Borító: 8 pont
Fülszöveg: 9 pont
Helyesírás: 10 pontFogalmazás: 9 pont
Történet: 10 pont
Előadás mód: 10 pont
Összpontszám: 56 pont
A kritikát írta és pontozta: Mila
YOU ARE READING
HWSZ KRITIKÁK
RandomA hónap wattpad sztoriján részt vevő történetek véleményezése. :) Keresd A Hónap Wattpad Sztorija című könyvünket a további információkért! Ha kérdésed vagy csak hozzáfűznél valamit a kritikádhoz, akkor kukacold be az adott kritika írót, és már vál...